کد خبر: ۱۳۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

مسئولین محترم شهر سعادت شهر؛ محله بوکان فراموش نشود

خیابان محله بوکان به سمت سعادت شهر به شدت نیاز به روکش آسفالت دارد
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد شهر سعادتشهر مرکز شهرستان پاسارگاد دارای سه محله بزرگ میباشد که یکی از این محلات ، محله بوکان می باشد . با توجه به این که محله بوکان جز یکی از ورودی های شهرسعادتشهر می باشد باید به آن نگاه ویژه ای داشت ولی به امکانات موجود در این محله که توجه میکنیم میبینیم به این محله مثل یک فرزند ناخوانده به آن نگاه شده است . یکی از مشکلاتی که همشهریان بوکانی از  آن گلایه دارند خیابانهای منتهی به این محله است . خیابان بوکان به سعادت شهر به شدت نیازمند روکش آسفالت می باشد . این خیابان که یکی از زیباترین خیابان های شهرستان پاسارگاد محسوب میشود و به عنوان تونل سبز شناخته می شود .

به گفته برومندی نماینده مردم پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی،  بودجه روکش آسفالت این خیابان سه سال قبل تامین شد اما مسئولین وقت آن را در نقاط دیگر شهرستان هزینه کردند .

اما شکری عضو شورای شهر سعادت شهر نظر دیگری دارد و در این باره میگوید حدود چهارسال پیش نماینده مجلس به ما قول داد که بودجه کافی برا روکش آسفالت این خیابان را تهیه میکند و در اختیار شهرداری قرار میدهد و همچنین وی قول مساعد برای ساخت سالن ورزشی برای محله بوکان دادند ولی متاسفانه تا الان به هیچ یک از قول های خود عمل نکرده است.
شدت خرابی آسفالت این خیابان بسیار بالاست و باعث آسیب رسیدن به خودرو و گاهی تصادفات و حتی تصادفات منجر به مرگ افراد میشود . لزوم رسیدگی به این خیابان به دلیل اینکه رفت و آمد بیشتر روستاییان و دهستان های بخش کمین به سمت سعادت شهر از این مسیر میباشد بیشتر از همیشه احساس می شود و امیدواریم مسئولین مربوطه قبل از رخ دادن اتفاق ناگوار نسبت به روکش آسفالت اقدام کنند .

    نظرات بینندگان