کد خبر: ۱۳۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸
مدیر حوزه علمیه استان فارس:

نتیجه قرار دادن اسناد لانه جاسوی در کتب درسی، قوی شدن دشمن شناسی است/13 آبان مظهر استکبار ستیزی جوانان و نوجوانان ایران است

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اینکه اسناد لانه جاسوسی آمریکا باید جزو کتب درسی قرار گیرد اشاره کرد و گفت: اگر به مقام دشمن شناسی نرسیم قطعا ضربه خواهیم خورد برای اینکه دشمن را شناسایی کنیم باید ماهیت دشمن را بشناسیم و این اسناد ماهیت دشمن و روش های آن را برای نفوذ آنان ثابت می کند لذا فایده سخنان مقام معظم رهبری همین است که دشمن شناسی را قوی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار شیرازه، 13 آبان را یادآور سه حادثه بزرگ تاریخی دانست که هر سه حادثه دارای یک وجه اشتراک مبارزه با استکبار به سردمداری آمریکا است، اظهار داشت: 13 آبان را مظهر استکبار ستیزی مردم ایران است.

وی با بیان اینکه یوم الله 13 آبان مظهر استکبار ستیزی و طاغوت ستیزی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان کشور ایران است، افزود: این نشان می دهد که جوانان و نوجوانان به دنبال آرمان نپذیرفتن ذلت هستند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با اشاره به اینکه آرمان مردم ما برگرفته از مکتب سید الشهدا(ع) بوده و زیر با ظلم نمی رود، عنوان کرد: پاسداشت 13 آبان پاسداشت ارزش های بشری است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اینکه اسناد لانه جاسوسی آمریکا باید جزو کتب درسی قرار گیرد اشاره کرد و بیان داشت: اینکه شمن چه نقشه هایی برای کشور ما و مردم می کشد می تواند برای دشمن شناسی جوان امروز موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی در پایان تاکید کرد: اگر به مقام دشمن شناسی نرسیم قطعا ضربه خواهیم خورد برای اینکه دشمن را شناسایی کنیم باید ماهیت دشمن را بشناسیم و این اسناد ماهیت دشمن و روش های آن را برای نفوذ آنان ثابت می کند لذا فایده سخنان مقام معظم رهبری همین است که دشمن شناسی را قوی کنیم.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان