کد خبر: ۱۳۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

بسته پیامک شبانه شیرازه98/8/11

در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار امروز خواهیم داشت.
بسته پیامک شبانه شیرازه98/8/11بسته پیامک شبانه شیرازه 98/8/11
روزنامه جمهوري اسلامي، روحاني حامي فتنه را مرجع تقليد كرد!
 اين روزنامه در شماره امروز خود و به بهانه پيام تسليت صانعي براي درگذشت اعظم طالقاني، از او باعنوان «آيت الله العظمي صانعي» ياد كرده و در مقدمه خبر آن نيز براي وي عنوان «مرجع تقليد شيعيان» را بكار برد.
 اقدام اين روزنامه وهن جايگاه و شان مرجعيت بوده و در مراجع قانوني قابل پيگيري است؛ جامعه مدرسين حوزه علميه قم پس از فتنه۸۸ اعلام كرده بود: اين تشكل پس از جلسات متعدد به اين نتيجه رسيده است كه ايشان (صانعي) فاقد ملاكهاي لازم براي تصدي مرجعيت ميباشد.
______
 اكثر پرونده‌هاي فساد در دوره ليبرال‌ها بوده‌است.
 ايرواني، اقتصاددان باسابقه و عضو مجمع تشخيص مصلحت در گفتگو با «جام‌جم»: وقتي همه اركان نظام و در راس آن رهبر معظم انقلاب، حامي جدي مبارزه با مفاسد اقتصادي هستند و دستگاه قضايي هم با قاطعيت در حال رسيدگي به مفاسد اقتصادي سال‌هاي اخير است، ادعاي سيستمي شدن فساد اقتصادي، ناشي از عدم درك گويندگان از چنين ادعايي است.
 تجربه دولت‌هاي چهل سال اخير نشان داده هر جا حاميان تفكر اقتصاد ليبرالي قدرت گرفته‌اند، وقوع مفاسد اقتصادي، گسترش يافته است و فسادهاي اخير در خصوصي سازي و بازار ارز هم نتيجه همين تفكرات است.
______
آماري شگفت آور از جنايات آمريكا در شرق و غرب دنيا.
سردار سلامي فرمانده كل سپاه پاسداران در مراسم رونمايي از ديوارنگاره هاي لانه جاسوسي سابق آمريكا: در طول حيات آمريكا بيش از ٨.٥ ميليون كشته حاصل مداخلات آمريكا در شرق و غرب عالم است.
آمريكا پس از پيروزي انقلاب در فرسايش قدرت قرار گرفته است.
آمريكا بزرگترين صادركننده سلاح در جهان و اصلي ترين طرف در جنگ هاي كوچك و بزرگ است.
 آمريكا در حالي از حقوق بشر سخن مي‌گويد كه در همه نقاط دنيا اين حقوق را ناديده مي‌گيرد.
 رژيمي كه پرچمدار براندازي نظام هاي مردم سالار در دنيا است، ميتواند ادعاي آزادي را داشته باشد.
______
روايت سردبير وطن امروز از تعطيلي و انتشار دوباره اين روزنامه.
 سيد عابدين نورالديني، سردبير «وطن‌امروز» در دوره جديد انتشار نوشت: «وطن امروز» با حجم انبوهي از عمليات‌ها براي «بستن دهان منتقدان» مواجه بود.
به محض اعلام خبر تعطيلي اين روزنامه موج بي‌سابقه‌اي از حمايت‌ها توسط خوانندگان و همراهان به راه افتاد.
 بي‌شك حمايت بي‌سابقه مردمي و مطالبه آنها براي بازگشت «وطن امروز»، همانند تولدي دوباره، يك محرك بسيار اثرگذار و انگيزه‌اي مضاعف خواهد بود براي تيزتر شدن قلم «وطن امروز» در دفاع از انقلاب.
 در دور جديد انتشار، تحريريه «وطن امروز» مجموعه‌اي از نيروهاي متعهد، جوان و البته مولد و با تجربه را شامل شده است.
______
 يك نماينده موافق برجام: تصويب اف.اي.تي.اف عواقب جبران ناپذيري خواهد داشت.
 حيدرپور شهرضائي، نماينده ادوار گذشته مجلس در گفتگو با راه آرمان: بنده به برجام راي مثبت داده بودم اما در پي شكست برجام اولين نتيجه اي كه نمايان شد بي اعتمادي به آمريكا اروپا بود.
 بايد توجه داشت كه امروز تصويب لوايح اف.اي.تي.اف و سي.اف.تي عواقب جبران ناپذيري به دنبال خواهد داشت از اين رو بايد به شدت با تصويب آن ها مقابله كرد.
 اگر در داخل كشور اقتصاد خود را به گونه اي ساماندهي كنيم كه از ورود پول كثيف با منشا نامعلوم جلوگيري شود قطعا توليد در كشور، جاني دوباره ميگيرد و از قاچاق كالا و ارز جلوگيري مي شود.
Shiraze.ir
نظرات بینندگان