کد خبر: ۱۳۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

بیانیه تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت ۱۳ آبان

تبلیغات اسلامی استان فارس طی بیانیه ای از مردم استان فارس برای حضور گسترده در مراسم ۱۳ آبان دعوت کرد.
به گزارش شیرازه، اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس درآستانه سالروز 13ابان ماه طی بیانیه ای از عموم مردم استان فارس برای حضور در مراسم این روز دعوت کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
بسمه تعالی 
امت شریف و ولایتمدار استان فارس 
اکنون که قدرت استکباری امریکا و قدرت فتنه انگیزی و خباثت رژیم صهیونیستی از 40 سال قبل ،به مراتب تنزل پیدا کرده و افول و سقوط امریکا از جایگاه ابرقدرتی سقوط و فروپاشی جامعه ی درونی امریکا در همه ی شاخصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مشهود می باشد.

و در آستانه گام دوم انقلاب که  عزت، استقلال و آزادی این کشور در سایه ی ایستادگی و بصیرت شما مردم بخصوص جوانان این مرز و بوم در مقابل استکبار جهانی بدست آمده است، به حول وقوه الهی  شاخصه ی تحقق تمدن نوین اسلامی در حال وقوع است.

اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از آحاد و اقشار مختلف مردم ولایت مدار فارس، علماء، روحانیون، ائمه جماعت، مداحان، هیئات مذهبی و به‌ویژه نسل جوان ، دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان دعوت به عمل می آورد تا  انزجار خودرا از استکبار جهانی و ایادی مزدور و رژیم های مرتجع منطقه و تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی اعلام و با طنین‌انداز کردن شعارهای «هیهات مناالذله»، «مرگ بر آمریکا»  در راستای شعار محوری« استکبار ستیزی سرآغاز افول آمریکا»  سازش‌ناپذیری خود در برابر دشمن را به نمایش بگذارند.
وعده ی ما:
دوشنبه  ۱۳ آبان ،راس ساعت 9 دقیقه صبح در سراسر استان فارس 
 مسیرهای میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب، خیابان ۹ دی و میدان شاهزاده قاسم و خیابان حضرتی به عنوان مسیرهای اصلی راهپیمایی در شیراز تعیین شده است.
محل تجمع در شیراز انتهای خیابان ۹ دی، بست شهید ایت الله دستغیب .
انتهای پیام/
نظرات بینندگان