کد خبر: ۱۳۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به مناسبت ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد و خواستار حضور مردم در راهپیمایی این روز شد.
 سیزدهم آبانماه بدون تردید از ایام اللهی است که در تاریخ معاصر ایران و حتی جهان تأثیری عمیق ونقشی ماندگار داشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با تاکید بر شعار استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول وفروپاشی آمریکا، از عموم مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه فارس جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:
سیزدهم آبان ماه فرا می‌رسد با طنین فریاد‌های عدالت خواهانه بت شکن زمان امام روح الله الموسوی الخمینی (ره) که در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ پر خروش و پر توان سلطه شیطان بزرگ بر این سرزمین را به مبارزه برخاست و نهضت نو پای اسلامی را توش وتوان دیگری بخشید.

سیزدهم آبان فرا می‌رسد با شمیم عطر خون‌های پاک دانش آموزانی که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در مقابل دانشگاه تهران و به دست نظامیان رژیم سر سپرده و ستمگر پهلوی به شهادت رسیدند تا نسل جوان و نوجوان این سرزمین همواره بیدار و عدالت خواه و ظلم ستیز در صحنه مقابله با شیطان صفتان حضوری موثر داشته باشند و ۱۳ آبان فرا می‌رسد با طنین فریاد‌های مرگ بر آمریکای دانشجویان مسلمانی که در سیزدهم آبان ۱۳۵۸ به پیروی از امامشان پرچم مبارزه با ام الفساد غرب را بر فراز لانه جاسوسی شیطان بزرگ به اهتزار در آوردند و به فرموده رهبر کبیر انقلاب، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول خلق کردند و اینک دانشجویان، دانش آموران ودیگر قشر‌های مردم فهیم و ولایت مدار فارس در سالگرد یوم ا... سیزدهم آبان – روز ملی مبارزه با استکبار جهانی – با عزمی برگرفته از فریاد‌های بیدار کننده امام راحل وبا اراده و استقامتی بر گرفته از شجاعت وایستادگی رهبر معظم انقلاب و جانشین شایسته بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت ا... خامنه‌ای مدظله العالی بار دیگر آرمان ها، خواسته‌ها واهداف اصولی ملت عظیم الشان ایران را مورد تاکید قرار می‌دهند. این بیانیه می‌افزاید:مراسم بزرگداشت یوم ا... سیزدهم آبان ماه در روز دوشنبه مورخ سیزدهم آبان ماه راس ساعت ۹ صبح در جای جای استان پهناور فارس با حضور دانشجویان- دانش آموزان و سایر اقشار حزب اللهی مردم برگزار می‌گردد.

در شیراز نیز این مراسم در روز دوشنبه سیزدهم آبان راس ساعت ۹ صبح در دو مسیر:

الف- میدان شهدا- خیابان نمازی- بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره)

ب-چهارراه شاهزاده قاسم (ع) - خیابان حضرتی - خیابان نهم دی -تقاطع خیابان نهم دی و بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره)

با قرائت قطعنامه و سخنرانی در محل بست شهید آیت الله دستغیب (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) (فضای مجاور مصلی قدیم نمازجمعه، مسجد شهداء) برگزار می‌گردد.

نظرات بینندگان