کد خبر: ۱۳۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۸

سبقت شور جوانان و نوجوانان استهبانی از مسؤولین

شعارهای کوبنده و یکنواخت مرگ بر آمریکا و حضور پرشور جوانان و نوجوانان از ویژگی های مراسم ۱۳ آبان شهرستان استهبان امسال بشمار می آید.


















مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در میدان امام خمینی(ره) استهبان برگزار گردید.
فرمانده سپاه استهبان بعنوان اولین سخنران این مراسم با اشاره به نامگذاری روز ۱۳ آبان بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم مؤید روحیه استکبارستیزی نسل بعد از انقلاب می باشد.

سرهنگ احمدی جابری در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و تبریک روز دانش آموز افزود: در اینجا بایستی از اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی که زمینه حضور دانش آموزان را در این مراسم بوجود آوردند تشکر و قدردانی نماییم.

دومین سخنران این مراسم امام جمعه استهبان بود که ایشان ضمن بیان اینکه سه حادثه تاریخی که در روز ۱۳ آبان رخ داده است تأکید کرد:دشمن شناسی و افزایش بصیرت دو مقوله مهمی است که بایستی در این ایام مورد توجه قرار بگیرد.

حجه الاسلام والمسلمین خاوری با اشاره به اهمیت بازخوانی اسناد لانه جاسوسی گفت: توصیه مقام معظم رهبری بر بازخوانی اسناد لانه جاسوسی و قرارگرفتن این مباحث در کتب درسی بوده که این امر بسیار مهم است چرا که در شناخت نسل جوان نسبت به عمق توطئه های آمریکا علیه کشورمان بسیار حایز اهمیت است.

ایشان در پایان با بیان نکاتی از فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری گفت: جوانان ما با حضور در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند که از بسیاری از مسؤولین جلوتر بوده و بصیرت بیشتری دارند و متأسفانه در روزهای اخیر شاهد این هستیم که دولت همچنان منتظر است که ببیند برجام به کجا می رسد و کشورهایی مثل فرانسه با واسطه گری چه کمکی به ایران می کنند و باید گفت که این دیدگاه اشتباهی است و باید نگاه دولت معطوف به داخل باشد.

قرائت قطعنامه توسط مصطفی دیداری دانشجوی مرکز آموزش عالی، آخرین برنامه ای بود که در این مراسم اجرا گردید.
و اما باید اذعان داشت که شعارهای کوبنده و یکنواخت مرگ بر آمریکا و حضور پرشور جوانان و نوجوانان از ویژگی های مراسم امسال بشمار می آید.

برچسب ها: استهبان ، شیرازه ، ۱۳آبان
نظرات بینندگان