کد خبر: ۱۳۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

دستگیری عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض آمیز در کوار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: عامل انتشار فراخوان تجمع اعتراض به کشته شدن راننده وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار - شیراز دستگیر شد.
سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، بیان کرد: دیروز فراخوانی مبنی بر تجمع اعتراضی در خصوص کشته شدن راننده یک دستگاه وانت پراید حامل کالای قاچاق در جاده کوار - شیراز، در فضای مجازی منتشر شد که شناسایی و دستگیری عامل اصلی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: بر این اساس ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه عامل انتشار فراخوان تجمع در فضای مجازی را در یکی از محله‌های شهرستان کوار شناسایی و او را دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه متهم از قاچاقچیان عمده و کلان کالا و ارز است، اضافه کرد: او در بازجویی فنی و تخصصی ضمن ابراز ندامت، علت و انگیزه‌اش از انتشار فراخوان، فشار بر مسئولان انتظامی و امنیتی مبنی بر کنترل نکردن جاده برای آسان شدن تردد قاچاقچیان و ایجاد فشار روانی و همسو کردن احساسات جامعه با خودش دانست.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: پلیس با همکاری دستگاه قضائی، با کسانی که قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.


نظرات بینندگان