کد خبر: ۱۳۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸
در 7 ماهه امسال:

کلاس های آموزش خانواده برای 4 هزار مددجوی استان فارس برگزار شد

تعداد 40 هزار و 835 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در 7 ماهه امسال از فعالیتهای آموزشی آگاه سازی و آموزش خانوده بهره مند شدند.
به گزارش شیرازه، بهروز مهربانیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان فارس با بیان اینکه یکی از فعالیت های مهم این نهاد تحکیم بنیان خانواده می باشد، گفت: از این رو کارگاه‌های آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی و هدایت خانواده‌ها به سوی فراگیری مهارت‌های زندگی را برای مددجویان برگزار می کند.
 او در ادامه اضافه کرد: برنامه های آموزشی ارایه شده برای ۸ گروه از مخاطبین شامل کودکان ۷-۳ سال ، دانش آموزان ، دانشجویان و طلاب علوم دینی، دختران و پسران باز مانده از تحصیل ، دختران و پسران در آستانه ازدواج ، زوج های جوان ، زنان سرپرست خانوار و مستعدین خودکفایی و اشتغال برگزار می شود. 

مهربانیان به سرفصل های آموزشی کلاس ها و کارگاه های مذکور اشاره کرد و گفت: اخلاق اسلامی ، احکام ، قرآن ، آسیب های اجتماعی ، سبک زندگی اسلامی ، آمادگی برای ازدواج ، اهمیت و فضیلت کار و تلاش در اسلام و ... سرفصل هایی است که در این کلاس ها و با حضور تعداد 458 نفر از اساتید و مربیان در 7 ماهه امسال اجرا شد.

 قائم مقام کمیته امداد فارس با اعلام اینکه 40 هزار و 835  مدد جو در 7 ماهه امسال در کلاس ها و کارگاه های آموزشی کمیته امداد شرکت کردند، یادآور شد: :از این تعداد 986 نفر کودک ، 4738 نفر دانش آموز ، 768 نفر دانشجویان و طلاب علوم دینی ، 5432 نفر جوانان در آستانه ازدواج ، 3128 نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل ، 1846 نفر زوجهای جوان ، 15672 نفر زنان سرپرست خانواده و مطلقه، 2876 نفر مستعدین خودکفایی و 5389 نفر از سالمندان بودند.
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان