کد خبر: ۱۳۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۸
امام جمعه سپیدان تبیین کرد؛

اگر عراق و لبنان 13 آبان داشتند مشکلات امروز گریبان گیر آنان نمی شد/ مسجد کانون تحول در منطقه دچار تزلزل شده است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان با اشاره به حضور گسترده مردم در 13 آبان، گفت: 13 آبان ها در کشور ما یک نماد است و اگر عراق و لبنان 13 آبانی داشتند مشکلاتی که امروز گریبان گیر آنهاست کمتر بود و هنوز به این نقطه نرسیده اند و راه برای رسیدن به این مقاصد برایشان زیاد است.

حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با اشاره به اینکه امروز عمق راهبردی و اعتقادی ما در منطقه کاملا مشهود است، اظهار داشت: این به برکت جمهوری اسلامی است که مردم سختی آن را به دوش می‌کشند.

وی 13 آبان را در کشور یک نماد دانست و اضافه کرد: اگر عراق و لبنان 13 آبانی داشتند مشکلاتی که امروز گریبان گیر آنهاست کمتر بود و هنوز به این نقطه نرسیده اند و راه برای رسیدن به این مقاصد برایشان زیاد است.

امام جمعه سپیدان خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش معصوم (ع) اگر دیدید فرزندانتان به انحراف کشیده شدند دلیل آن این است که به مسائل زمانه ناآگاه هستند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر مسئولان، دلسوزان و صاحب نظرانی که در عرصه فرهنگ حرفی برای گفتن داشته باشند اما دغدغه مند نباشند جامعه به انحتات کشیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور با تاکید بر اینکه کانون اصلی تحول در منطقه یعنی مساجد دچار تزلزل شده است، تصریح کرد: آمریکا صهیونیست با برنامه های ضد فرهنگی در صدد خالی و تهی کردن مساجد هستند.

وی عنوان کرد: باید زمینه فعالیت و حضور همه اقشاری که توانایی انجام در زمینه تخصصی خود دارند به منظور جذب و محور قرار دادن مساجد می‌توان انجام داد فراهم کرد.

امام جمعه سپیدان در پایان بیان کرد: مسائل فرهنگی در حوزه خانواده آسیب دیده و برای ورود به حل معضلات و انجام امورات فرهنگی نباید با دید سیاسی نگاه کرد.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان