کد خبر: ۱۳۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸

صحبت و نقدی کوتاه به عنوان کوچک ترین عضو فعال رسانه ای با وزیر محترم و جوان ارتباطات

متاسفانه با وجود تمام شوآف های جنابعالی، با نگاهی کوتاه به فعالیت ها  و کارهای  جنابعالی در زمان وزارت می‌توان به حقایقی پی برد...
چند نکته را کوتاه مرور کنیم:

١. مگر نه اینکه فرد مذهبی باید مطیع امر رهبرش باشد و سخن رهبرش را به روی چشم گذاشته و به بهترین نحو به آن عمل کند؟!

٢. نیازی به یاد آوری این نکته  هم نیست که اطاعت از رهبریِ بر حق جامعه، از واجبات یک مسلمان شیعه محسوب میشود...!

٣. مدت وزارت شما در این دولت بیش از ٢ سال است که زمان کمی نیست، کما اینکه امیر کبیر در مدت دو سال صدارت خود با وجود حاکمیت ظلم چه کارها و خدماتی که برای کشور نکرد و شما در جامعه اسلامی با وجود تمام امکانات و پشتیبانی ها هنوز برای انجام وظایف خود بهانه تراشی میکنید!!!

۴. فکر نمی‌کنم آنقدر سن شما بالا باشد که صحبت های حضرت آقا در اوایل انتصاب جنابتان را مبنی بر تشکیل #شبکهملیاطلاعات فراموش کرده باشید...

۵. در جریان اتفاقات رژه اهواز و جریان جذبی جوانان در فضای مجازی، شما عنوان کرده بودید که بهتر است این مسائل را به شما نسبت ندهند و شما را وارد این جزئیات نکنند، اما جناب وزیر بد نیست بدانید یکی از مزایای #شبکهملیاطلاعات امن کردن فضای مجازی و سایبری برای مردم کشور و دور نگه داشتن جوانان و فرزندان این کشور از دروغ ها می باشد، پس نمی‌توان نقش شما را در اتفاقات نادیده گرفت!

۶. چرا شما فکر می‌کنید که عمل فیلترینگ، عملی بد است و خود را مرد مقابله با فیلترینگ جلوه می‌دهید، در صورتی که شما و رییس جمهور محترم از اعضای اصلی شورای عالی فضای مجازی و از مصوبان فیلترینگ هستید!
البته ممکن است شما هم مثل آقای روحانی مدعی شوید که رئیس جمهور و رئیس این شورا دو فرد جدای از یکدیگر هستند و تصمیماتشان به هم مرتبط نیست!!!

٧. بد نیست بدانید در تمام کشور های توسعه یافته و پیشرفته اروپایی و آمریکایی فیلترینگ و خط قرمز برای سلامت جامعه و فضای موجود و حاکم بر آن وجود دارد...

٨. فکر نمی‌کنید اگر نیمی از ظرفیت هایی که برای تداوم وجود تلگرام در کشور ایجاد کردید را برای پیام رسان های داخلی فراهم میکردید، نارضایتی وجود نداشت و ما با وجود مهندسان و نخبگان این حوزه دیگر نیازی به وجود پیام رسان های داخلی نداشتیم؟!

٩. مگر نه اینکه شما به عنوان وزیر ارتباطات باید از اولین حامیان تولیدات داخلی باشید، پس چرا فعالیت شما در  پیام رسان های خارجی حتی بیشتر از قبل است و تبلیغات و تشویقاتی برای استفاده عموم از پیام رسان های داخلی برقرار نکرده اید؟!

١٠. حرف بسیار است اما علی ایحال لطفا شفاف بفرمایید پیشرفت ٨٠ درصدی زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات چیست؟!
فرموده بودید برای ادامه روند کار باید محتوا از سمت سایر وزارت خانه ها به دستتان برسد که این اتفاق رخ نداده و شما هم متاسفانه مطالبه گری به خصوصی در این مورد نداشته اید! 
 بهتر نیست به جای سرگرم کردن مردم به موضوعات کم اهمیت تر، در قدم اول شفاف سازی این موضوعات و سپس اقدام هرچه بهتر و انقلابی تری در جهت آرمان های انقلاب و نظام اسلامی در حوزه تخصصی خود را، در برنامه کاریتان  قرار دهید؟!
 حیدری
نظرات بینندگان