کد خبر: ۱۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در گفتگو با شیرازه؛

ارتباط صمیمی مسئولان با مردم در مساجد در حل بسیاری از مشکلات موثر خواهد بود

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارتباط صمیمی مسئولان با مردم به ویژه در مکان ها عمومی از جمله مساجد در حل بسیاری از مشکلات موثر بوده است، گفت: همین امر نیز موجب کاهش بار قضائی و انتظامی پرنده ها می شود.

سردار رهام بخش حبیبی در گفت و گو با خبرنگار شیرازه، احتیاج مردم به حضور مسئولان در کنار خود را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اگر مردم احساس کنند که سخنشان شنیده می شود این امر به معنای احساس آرامش است.

وی در ادامه با بیان اینکه ارتباط صمیمی مسئولان با مردم به ویژه در مکان ها عمومی از جمله مساجد در حل بسیاری از مشکلات موثر بوده است، اضافه کرد: همین امر نیز موجب کاهش بار قضائی و انتظامی پرنده ها می شود.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه شاید بسیاری از کارها در بیرون از مساجد انجام شود اما حضور در مساجد احساس امنیت را افزایش می دهد، تاکید کرد: آمدن مسئولان در مساجد و گوش دادن به سخن آنان موجب احساس آرامش برای مردم می شود.

وی در پایان به طرح هر مسجد یک حقوق دان اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح می تواند تا حدودی در کاهش پرونده های قضائی موثر واقع شود البته به صورت گسترده امکان پذیر نیست.

برچسب ها: فارس ، شیرازه ، شیراز
نظرات بینندگان