کد خبر: ۱۳۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸
با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ پروژه ورزشی فارس

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در فارس ۱۸ پروژه بزرگ ورزشی افتتاح و چهار پروژه دیگر نیز در این استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

ژاله فرامرزیان صبح امروز در مراسم بهره برداری از سالن چند منظوره خیرساز فولاد چنگ در شهر خور از توابع لارستان، گفت: قرار بود این پروژه‌ها در هفته تربیت بدنی افتتاح و به بهره‌برداری برسد، اما به دلیل تقارن این هفته با دهه سوم صفر مقرر شد که افتتاح پروژه با تاخیر به زمان کنونی موکول شود.

او با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی بزرگ شهید دانشیار لارستان افزود: یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت در تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم توجه خاصی داشته و استان فارس نیز یکی از استان‌های پیشرو در تحقق این اراده دولت است.

فرامرزیان با بیان اینکه در این سفر دو روزه پروژه‌های ورزشی و خدماتی در حوزه ورزش و جوانان در لارستان، جهرم، داراب و زرین دشت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد افزود:در کنار بهره برداری از این پروژه‌ها که با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان احداث شده چهار پروژه دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

او از اهداف دیگر این سفر راشرکت در مراسم تجلیل از خیرین ورزشی و بازدید از فضا‌های ورزشی خیرساز و فضا‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان در حال احداث آن‌ها است عنوان کرد و افزود: در این بازدید‌ها روند اختصاص اعتبار و بررسی راهکار‌های تسریع در احداث این پروژه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. گفتنی است فرامرزیان پس از لار به جهرم سفر خواهد کردتا باحضور وی خوابگاه و و خانه جوانان این شهرستان نیزافتتاح شود.

سالن خیر ساز فولادچنگ شهر خور لارستان در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با حضور خانم فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.
این سالن ورزشی با هزینه‌ای افزون بر ٢ میلیارد تومان به همت عبدالرحیم فولادچنگ ساخته شده است.

نظرات بینندگان