کد خبر: ۱۳۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸
نیک جو:

بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ما در بسیج دانشجویی قرار گرفته است/ شهدای گمنام پیام نور غریبانه رها شده اند

علیرضا نیک جو مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شمال غرب شیراز گفت : حضور حماسه ساز ملت انقلابی ایران در ۱۳ آبان ماه نشان از تجدید بیعت با ولایت و اعلام موضع انقلابی نسبت به استکبار جهانی بود.


 به گزارش شیرازه، نیک جو گفت : ۱۳ آبان ماه  این یوم الله اکبر بی شک یادآوار خاطرات تلخ و شیرینیست که در حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی ثبت گشته و به عنوان نقطه روشنی جهت باز یاداوری جراحت های این ملت از جانب استکبار جهانی تعظیم می شود.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اذعان کرد : ۱۳ آبان ۵۸  سالروز شکستن ابهت ایدئولوژیک آمریکا با فروپاشی مرکز جاسوسی آنان به دست دانشجویان انقلابی نقطه عطف مواجهه مستقیم با آمریکا است که معمار کبیر این انقلاب حضرت امام روح الله به نیکی  آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول برشمردند که خود حاوی بسی پیام هست.

نیک جو ضمن بیان اینکه ما نسل چهارم دانشجویان بسیجی هستیم ، گفت : اینک دانشجویان بسیجی خود را محیای ورود به عرصه های مختلف نبرد با دشمنان و شیاطین عالم می کنند و آماده اند تا به  فرموده رهبر و مقتدای خود قله های بلند تهذیب، تحصیل و ورزش را از آن خود نمایند.


علیرضا نیک جو ضمن بیان اینکه دانشجویان بسیجی، امروز به خوبی می دانند دشمنانِ مایوس شده از جنگ نظامی با ملت ایران، راه های جدیدی را برای نفوذ در فرهنگ، اقتصاد و سیاست این سرزمین هدف گذاری کرده اند ،در ادامه گفت : همگام با کسب مهارت های نظامی و دفاعی، قلم و اندیشه علمی خود را نیز محیای نبرد با دشمنان می کنند و آماده اند تا در کنار گروه های مختلف مردم، پرچم مقدس ایران عزیز را در جای جای گیتی به اهتزاز درآورند.

وی گفت : دانشجویان بسیجی ایران اسلامی یکپارچه و یک صدا انزجار خود را از تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب جنایتکار اعلام نموده و معتقدند با اتکاء به تدابیر راه گشا و حکیمانه رهبر انقلاب و  بهره گیری از تجربیات دوران پر افتخار دفاع مقدس و میدان دادن به جوانان انقلابی که راهگشای اجرای اقتصاد مقاومتی خواهد بود مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار زده خواهد شد.

نیک جو در ادامه گفت : بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که خطاب به ما آحاد مردم خاصه جوانان و نوجوانان توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ گردید امروزه چراغ راه ما در بسیج دانشجویی قرار گرفته است ولی جای بسی تعجب و تاسف دارد که برخی از دستگاه ها و مجموعه ها هنوز تحلیل ، تبیین و اجرای این بیانیه را در دستور کار خود قرار نداده اند.

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور ضمن بیان اینکه افتخارآفرینی دانشجویان بسیجی در میادین مختلف علمی و فناوری، سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در سالهای اخیر به وضوح نشان می دهد نسل چهارم انقلاب به درک دقیق و درستی از نیازهای کشور در بخش های مختلف دست یافته است ، افزود : آماده ایم تا در عرصه نبرد گسترده اقتصادی نیز با بهره گیری از الگوی مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت های درونی، پوزه استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آنها را به خاک بمالیم.

نیکجو گفت : هم اکنون ۲ سال از تدفین شهدای گمنام در مجموعه دانشگاه پیام نور شیراز می گذرد که متاسفانه با توجه به قول های مسئولین دانشگاهی و غیر دانشگاهی در این ۲ سال تاکنون هیچگونه اقدام عملی و عملیاتی در این خصوص صورت نگرفته است و شهدا در حالتی غریبانه بدون آشیانه هستند.

نيك جو ادامه داد: چرا وقتي مجموعه اي از جوانان پر شور و انقلابي در طبق اخلاص و با تمام توان نشات گرفته از جواني يعني بهترين دوران زندگي تلاش مي دارند تا با برگزاري مراسم بزرگداشتي ياد و خاطر شهيدان را در دانشگاه يعني مبدا تحولات كشور گرامي بدارند ،برخي مسئولين دانشگاهي و غير دانشگاهي بجاي همكاري و ياري جوانان به سنگ اندازي و كم كاري مي پردازند؟

علیرضا نیک جو در آخر افزود : اکنون که دشمنانِ یهودی و سعودی، با کمکِ اَیادیِ داخلی شان کمرِ همّت برای دست اندازی به حقوقِ مُسلَّمِ ملّتِ انقلابی و مؤمن بسته اند و اهدافِ مختلفی از جمله حمله به محورِ مقاومت در منطقه را دنبال می کنند، ما وارثانِ مکتبِ شهید وزوایی ها و صدرزاده ها به آنانی که خواسته یا ناخواسته دست به چنین اعمالی می زنند اعلام می داریم که با تَأسّی از شهدای مدافع حرم تا آخرین قطره ی خونمان بر سرِ آرمان های بلندِ امامِ راحل و شهدا ایستاده ایم و با مولا و مُقتدایمان، اِمامِ زمان عَجَّلَ الله تَعالی فَرَجَهُ الشَّریف و نایبِ برحَقِّشان حضرتِ امام خامنه ایِ عزیز، عهد و پیمان می بندیم که در جهتِ برپاییِ حکومتِ صالحان و مستضعفان تا ظهورِ مُنجیِ عالمِ بشریّت و برپایی عدل و داد در جهان از هیچ کوششی دریغ ننماییم.


نظرات بینندگان