کد خبر: ۱۳۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در شیراز برگزار می‌شود.
سید محمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع با حضور بیش از ۵۵ شرکت در قالب ۱۷۵ غرفه در شیراز برگزار خواهد شد و این شرکت‌ها محصولات خود را معرفی و عرضه خواهند کرد.

او با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در شرایط اقتصادی کنونی و با وجود تحریم‌های ظالمانه به همت والایی نیاز دارد، اعلام کرد: ۶۰ درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه از سایر استان‌های کشور خواهند بود و زمان بازدید از نمایشگاه را عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعلام کرد.

موسوی افزود: در این نمایشگاه نمایندگان خارجی از کشور‌های ایتالیا، چین، ترکیه، آلمان و کره جنوبی نیز محصولات خودرا عرضه میکنند.

مجری برگزاری نمایشگاه نیز اعلام کرد علی رغم تمام مشکلات اقتصادی شاهد رشد ۳۰ درصدی مشارکت کنندگان در این دوره نمایشگاه هستیم.

امیر خرم بیان کرد: در شانزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایش و گرمایش شیراز بالغ بر ۷۰ درصد مشارکت کنندگان واحد‌های تولیدی می‌باشند همچنین با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس کارگاه‌های آموزشی با محوریت تکنولوژی‌های نوین در ارتباط با این عنوان در محل نمایشگاه به صورت روزانه برگزار می شود.

نظرات بینندگان