کد خبر: ۱۳۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸
فرماندار لامرد باید عذرخواهی کند؛

عدم دعوت شهردار و شورای شهر توسط فرماندار به جلسه شورای اداری لامرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر لامرد با اشاره به عدم دعوت شهردار و شورای شهر توسط فرماندار به جلسه شورای اداری لامرد با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر اطلاعات گفت: فرماندار لامرد باید بابت این موضوع عذرخواهی کند.
به گزارش شیرازه، سخنگوی شورای اسلامی شهر لامرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد در مورد اینکه  آیا عدم دعوت از شهردار لامرد به جلسه شورای اداری شهرستان های لامرد و مهر با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر اطلاعات از سوی فرمانداری لامرد صحت دارد، اظهارداشت: به عنوان سخنگوی شورا این مسائل و اختلافات را کاملا تایید می کنم.

لیلا بهزادی با بیان اینکه فرماندار شهرستان لامرد با ما خیلی زاویه دارد، افزود: متاسفانه   از روزی که اقای شبانی نژاد فرماندار این شهر شده است، با ما خیلی زاویه دارد و دلیل این اختلافات و زاویه ها هم هنوز مشخص و واضع نیست که به چه دلیل با شهردار و شورای شهر در اختلاف است.

بهزادی خاطر نشان کرد: پس از آنکه شهردار لامرد در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان ارشد کشوری برگزار می شد دعوت نشده بود، در تماس تلفنی با مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی این موضوع را مطرح کردیم و از سوی نماینده محترم  از اعضای شورای شهر و شهردار دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه رئیس شورای اسلامی شهر لامرد به دلیل ناراحتی از این موضوع در این جلسه حضور پیدا نکرد، افزود: بنده به عنوان سخنگوی شورای شهر و به نیابت از بقیه اعضای شورا با شهردار لامرد در این نشست حضور پیدا کردیم و این حضور تنها به احترام مردم شریف لامرد بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لامرد تصریح کرد: فرماندار لامرد باید جواب این بی حرمتی به شورای شهر که نمایندگان مردم این شهر هستند را با عذرخواهی بدهد و دلیل این اختلافات و بی حرمتی را توضیح دهد چرا که در سفر های گذشته وزرای دولت تدبیر و امید به شهرستان لامرد متاسفانه از شهردار و شورای شهر دعوت نمی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شورای اسلامی شهر لامرد و شهرداری با فرماندار این شهرستان هیچ مشکلی نداشته و ندارند، ابراز کرد: با توجه به اینکه فرماندار قبلا در سمت شهردار لامرد بوده، تنها دلیلی که می تواند منشا این اختلافات باشد حسادت های فرماندار لامرد به شهردار و موفقیت های امروز شهرداری است.

به گزارش فارس، شهرستان لامرد در جنوبی ترین نقطه استان فارس در آستانه تحولات بزرگ صنعتی و اقتصادی بیش از هرچیزی نیازمند اتحاد و همدلی میان مسئولان است تا بتواند مسیر دستاورد های انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان لامرد را به مقصد نهایی برساند.

انتهاى پیام/
نظرات بینندگان