کد خبر: ۱۳۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

انتصاب سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس به عنوان عضو شورای عالی بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استانها

دکتر علی دارابی معاون اموراستانهای سازمان طی حکمی سید تقی سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس را به عنوان عضو شورای عالی بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استانها انتخاب کرد.
انتخاب مدیرکل صدا وسیمای فارس به عنوان عضو شورای عالی بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز، بدون تردید یک فرصت طلایی نه برای فارس بلکه برای همه مراکز صداوسیما جهت وصول به سیاست شبکه محوری در مراکز می باشد.
انتصاب سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس به عنوان عضو شورای عالی بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استانها
سهرابی به عنوان یک مدیر فرهنگی و رسانه ای با عنوان های شغلی متعدد در طول سالها خدمت در رسانه ملی و  هم اکنون به عنوان مدیرکل موفق و با تجربه صدا و سیمای فارس توانسته است توفیقات زیادی را از بدو مدیریت خود در مرکز فارس برای مردم فرهیخته این دیار به ارمغان آورد. 

دستیابی مرکز فارس به چکاد افتخارات رسانه ملی  و کسب افتخارات متعدد در جشنواره های تولیدات مراکز رادیویی و تلویزیونی و توفیقات بسیار زیاد در حوزه های سیما، صدا،خبر، فنی، فضای مجازی وحوزه های دیگر مرکز در بین مراکز استانها نشان از مدیریت ارزشمند و مدبرانه ایشان است که صدا و سیمای فارس در حالی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها را پشت سرگذاشت که حاصل آن دریافت 5 تندیس هدد زرین، 22 مورد کسب جایزه و رتبه اول و 32 مورد کسب مقام دوم بود که عنوان برتربرترین های مراکزبرای دومین سال پیاپی در بین مراکز استانها را نصیب خود کرد.

موفقیت های بزرگ و کم نظیر صدا و سیمای مرکز فارس در چند سال اخیر پس از لطف خداوند بزرگ، مرهون تلاش خالصانه عزیزانی است که پاسداری از فرهنگ گران سنگ ایران اسلامی را وظیفه خطیر خود می دانند و در این راه روشن متعهدانه، عاشقانه با بصیرت، صمیمیت و تخصص، خدمات خویش را ماندگار کرده اند.

اینک که بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استانها سال آینده در اردبیل برگزار می شود، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس با حکم دکتر علی دارابی معاون امور استانها سازمان صدا وسیما به عنوان عضو فعال شورای عالی بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استانها منصوب شد.

نظرات بینندگان