کد خبر: ۱۳۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

بزرگترین رویداد ملی کشور در حوزه حریق و مدیریت حوادث در شیراز برگزار می شود

سومین همایش ملی لجستیک در فرماندهی حوادث و پنجمین همایش ملی رفتارشناسی حریق با میزبانی سازمان آتش نشانی شیراز در روزهای 27 الی 29 آبان‌ماه در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به بزرگترین رویداد ملی کشور در حوزه حریق گفت: در این همایش سه روزه صاحب نظران ملی در حوزه های خدمات ایمنی و آتش نشانی از سراسر کشور در زمینه‌ی فرماندهی یکپارچه و برنامه ریزی لجستیک، ساختار موفق فرماندهی حوادث استراتژی‌های لجستیک در ساماندهی و کنترل حادثه و ایمنی عوامل به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز به عنوان بزرگترین مرکز آموزش ایمنی و آتش نشانی جنوب کشور محسوب می‌شود، گفت: این رویداد تخصصی همراه با کارگاه های آموزشی و تخصصی در حوزه رفتارشناسی حریق به عنوان یک رویداد تخصصی منحصر بفرد طی 3 روز از تاریخ 27 آبان ماه تا بیست و نهم آبان ماه در سالن همایش های شهر شورای اسلامی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

قانع با اشاره به سر فصل های این همایش عنوان کرد: استاندارد های لجستیک مدیریت بحران در سیستم فرماندهی حادثه، بررسی تهدیدات لجستیکی در فرماندهی موثر حادثه، فرماندهی یکپارچه و برنامه ریزی لجستیک برمبنای هدف درعملیات، الزامات پدافند غیر عامل در سناریوی لجستیک فرماندهی حوادث و رفتارشناسی حریق ،طرح ریزی و روش اطفاء حریق در حوادث چند وجهی از جمله سرفصل هایی هستند که در این همایش سه روزه ملی به آن پرداخته می شود.

مدیر عامل سازمان اتش نشانی در ادامه سخنان خود افزود: در بخش سمینار‌های جانبی شرکت کنندگان تجربیات موفق خود را در زمینه‌ی طرح ریزی و اجرای تعمیرات اضطراری در عملیات لجستیک حوادث مدیریت زنجیره تامین منابع در شرایط اضطراری و اصول مهندسی و تخمین شرایط و ظرفیت‌های میدان در فرماندهی حوادث ارایه خواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد: شرکت کنندگان در این همایش گواهینامه تخصصی مورد تأیید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز و دبیرخانه دایمی رفتارشناسی حریق دریافت خواهند کرد.

بزرگترین رویداد ملی کشور در حوزه حریق و مدیریت حوادث در شیراز برگزار می شود
 انتهای پیام/323

 




نظرات بینندگان