کد خبر: ۱۳۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸
مسئول بسیج رسانه فارس خبرداد:

ثبت نام بیمه تکمیلی برای اصحاب رسانه فارس/ اعمال تخفیف ۳۰درصدی

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: از امروز ١٨ آبان تا ١٣ آذر ماه اصحاب رسانه فارس فرصت دارند از بیمه تکمیلی ویژه اصحاب رسانه استفاده کرده و از تخفیف ٣٠ درصدی بهره مند شوند.
به گزارش شیرازه،  مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: بیش از دو سال است که پیگیر بیمه تکمیلی و بیمه عمر بوده و طی این مدت شاهد بودیم  بیمه عمر دست خوش تغییراتی شد. 

مصطفی اژدری افزود: توجه به حوزه معیشت ،درمان و حوزه رفاهی خبرنگاران مورد توجه واقع شده و سعی شده تا ارائه تسهیلات مختلف به خبرنگاران در جهت افزایش حوزه های رفاهی خبرنگاران در نظر گرفته شده است. 

اژدری متذکر شد: پس از تحریم ها قیمت داروها و خدمات درمانی افزایش یافته و پس از رایزنی با دستگاه های مرتبط سعی شده تا خدمات رفاهی در حوزه بیمه ای ایجاد شود و طی شش ماه گذشته به این جمع بندی رسیده ایم که از طریق یکی از بیمه این خدمات به حوزه خبرنگاران ارائه شود. 

او ادامه داد: سعی شده تا در بیمه تکمیلی که برای خبرنگاران در نظر گرفته شده تمامی خدمات بیمه ای برای افراد مد نظر باشد.

وی با ارائه مثال از این طرح عنوان کرد: در طرح محدود اقتصادی ٣٠ درصد تخفیف در نظرگرفته شده که این طرح برای هر بچه صفر تا ١۵ سال سالانه ٢٠٩ هزار تومان و برای هر فرد ١۵ سال به بالا ۴١٨ هزار تومان است . 

وحید توکلیان نماینده بیمه نیز در این نشست خبری گفت: در طرح بیمه تکمیلی دوره انتظار سه الی ٩ ماه به تناسب با نوع بیماری در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/
نظرات بینندگان