کد خبر: ۱۳۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸

بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/8/18

در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار در ساعات گذشته خواهیم داشت.
بسته پیامکی روزانه شیرازه 98/8/18

 گزارش دانا از سناريويي كه سوخت؛ اولين بار چه كسي و چرا عكسهاي خصوصي خواهر زن جهرمي را منعكس كرد؟
 ١-اولين اشتباه را شخص ثنا اسديان داشت كه با بازگذاشتن صفحه شخصي، به سودجويان فرصت انتشار تصاوير خصوصي خود را داد.
 ٢-اولين بار اين تصاوير توسط امير اعتمادي چهره رسانه اي ضدانقلاب منعكس شد.
 ٣- حاميان رسانه اي جهرمي با هدف مشخص(انحراف اذهان از انتقادات اخير به وزير) با استناد به توئيت اعتمادي، از هيچ كوششي در نشر گسترده تصاوير خواهر زن وزير به بهانه انتقاد از عاملان انتشار، دريغ نكردند.
٤-سايت انتخاب با انتشار تصاوير خواهر زن جهرمي، انگشت اتهام را بدون سند و مدرك به سمت منتقدان وزير برد.
 ٥- برخي افراد با رويكرد ظاهرا منطقي و ژست منتقد جهرمي، ادعاي دروغ سايت انتخاب را محتمل دانستند ٦-جهرمي در اين پروژه سوخته، در منگنه حاميانش و شبكه هاي اجتماعي بي در و پيكري قرار گرفت كه خودش متولي ساماندهي آن است
_______
 ابلاغ پيام همدردي رهبر معظم انقلاب به زلزله زدگان.
حجت الاسلام آل هاشم، نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي بامداد امروز از روستاي زلزله زده ورنكش ميانه ديدن كرد و پيام تسليت و همدردي مقام معظم رهبري را به آسيب ديدگان زلزله ابلاغ كرد.
وي همچنين با حضور در چادرهاي زلزله زدگان و گفتگو با امدادگران در جريان آخرين وضع اين مناطق قرار گرفت.
______
 انتصاب نماينده ولي‌فقيه در مازندران و امام‌جمعه ساري با حكم رهبر معظم انقلاب، اجراي گام چهارم كاهش تعهدات هسته‌اي و غني‌سازي دوباره در فردو، احتمال افزايش قيمت بنزين، زلزله بامداد ديروز در برخي مناطق آذربايجان شرقي و انهدام پهپاد متجاوز با سامانه پدافند هوايي ارتش در بندر ماهشهر از جمله موضوعات مهم صفحات نخست روزنامه‌هاي امروز بود.
_____
 دلواپسي رسانه ضدانقلاب براي نماينده هتاك!
 سايت ضدانقلاب دويچه وله فارسي نوشت: "بعد از پاسخ علي مطهري به يك دانشجو، منتقدان مواضع سياسي نماينده اي كه با حدود يك و نيم ميليون رأي راهي مجلس شده، حالا خواستار برخورد با او هستند؛ مطهري سياستمداري است كه طرفدارانش مي‌‌گويند به دليل مواضع  سياسي خود، مورد غضب "جناح اصولگرا" قرار دارد! و وكيلش كه از خبرگزاري فارس به دليل "نشر اكاذيب و توهين" براي انتشار كليپ جنجالي وي شكايت كرده مي گويد موكلش شخصيتي "محبوب و موجه" ميان مردم دارد!.
 هفته گذشته مطهري به يك دانشجوي منتقد پسر كه به سبب تغيير مواضع از وي خواسته بود قرص ضد فراموشي بخورد، گفت: "براي شما قرص ضدبارداري هم دارم"
اين واكنش توهين آميز، بازتاب گسترده منفي در افكار عمومي داشت.
_______
۳۸ ميليون آمريكايي با "فقر" دست‌وپنجه نرم مي‌كنند!
شبكه الجزيره در گزارشي اعلام كرد: با وجود اينكه آمريكا از نظر ثروت و توليد ناخالص ملي، جايگاه نخست جهان دارد اما حدود ۳۸ ميليون نفر در اين كشور در فقر زندگي مي‌كنند و ۱۲ ميليون كودك آمريكايي يعني يك ششم از تمامي كودكان آمريكا زير خط فقر قرار دارند.
 درصد مردان بي‌خانمان در اين كشور به ۷۰ درصد افزايش يافته است كه سفيدپوست‌ها ۴۹ درصد آنان از سفيدپوستان هستند.
 شمار آمريكايي‌هاي بدون بيمه سلامت هم در سال۲۰۱۸ به ۳۰.۴ ميليون نفر رسيده‌ است!
انتهای پیام/
نظرات بینندگان