کد خبر: ۱۳۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس تاکید کرد؛

تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در حوزه های علمیه/ مسئولیت‌پذیری اجتماعی در همه اقشار به وجود آید

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس بر ضرورت تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: شرح وظایف این شورا، درون‌سازمانی است، امربه‌معروف مانند چراغ است و اگر حوزه علمیه در امربه‌معروف نظری کار کند نور آن تمام جامعه را می‌گیرد.

به گزارش شیرازه، سلیمان مهدوی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس که در مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های علمیه استان فارس، اظهار کرد: حوزه علمیه می‌تواند در کارهای آموزشی و علمی کمک شایانی در بخش امربه‌معروف و نهی از منکر کند.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد ما بر این است که شورای امربه‌معروف باید در تمام مدارس علمیه راه‌اندازی شود، اضافه کرد: تاکنون معاون تهذیب به‌عنوان دبیر و مدیر حوزه علمیه به‌عنوان رئیس این شورا شناخته‌شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس تصریح کرد: شرح وظایف این شورا، درون‌سازمانی است، امربه‌معروف مانند چراغ است و اگر حوزه علمیه در امربه‌معروف نظری کار کند نور آن تمام جامعه را می‌گیرد.

وی در ادامه مطالب بیان داشت: هزار و 300 نفر در دو سال گذشته نحوه آموزش دوره تذکر لسانی را گذارنده اند.

مهدوی در پایان بیان کرد: باید معروف، امربه‌معروف نیز در حوزه‌های علمیه بیشتر موردتوجه قرار گیرد چراکه مسئولیت‌پذیری اجتماعی باید در همه اقشار به وجود بیاید.

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان