کد خبر: ۱۳۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
به زودی ؛

ساخت ۳۵ هزار واحد مسکونی در فارس

۳۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی تولید و عرضه مسکن در استان فارس ساخته می‌شود.
مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس گفت: زیر ساخت‌های لازم برای اجرای طرح ملی تولید و عرضه مسکن در فارس فراهم شده و در این طرح اولویت با متقاضیانی است که خود صاحب زمین هستند.

جمشیدی افزود: این متقاضیان از تسهیلات ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن با کارمزد ۹ تا ۱۸ درصدی بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: زیر ساخت‌های اجرای طرح ملی تولید و عرضه مسکن برای افراد بدون زمین هم فراهم شده و در این راستا تاکنون تقسیم بندی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است.

مدیر کل دفتر فنی استاندار فارس افزود: در همین راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه‌ی ساخت ۶ هزار و ۷۰۰ مسکن در شهر‌های کوچک و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) هم وظیفه ساخت ۳ هزار واحد مسکونی را عهده دار شده اند.

جمشیدی با اشاره به اینکه عمده واحد‌های در نظر گرفته شده در این طرح در شهر‌های جدید استان بنا می‌شود، افزود: با توجه به وجود زیر ساخت‌های لازم ۲۵ هزار واحد مسکونی در شهر صدرا ساخته و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی، سرپرست خانوار بودن، سکونت ۵ سال در محل تقاضا و استفاده نکردن از خدمات و تسهیلات بانکی و دولتی برای ساخت مسکن را از شرایط اصلی ثبت نام متقاضیان این طرح دانست.

این واحد‌های مسکونی قرار است بعد از شروع طرح در مدت زمان ۲ سال ساخته شود و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد./ خبرگزاری صدا و سیما

نظرات بینندگان