کد خبر: ۱۳۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
استاندار فارس:

انتخابات، نمایش مردم سالاری دینی و برگ برنده نظام است/ آرای مردم در انتخابات، تنها تضمین کننده آینده جامعه است

رحیمی گفت: تنها موضوعی که آینده جامعه را تعیین می کند، آرای مردم و انتخابات است.

به گزارش شیرازه، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در اولین جلسه هیات بازرسی انتخابات فارس اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست که کارگزاران نظام با اقدامات خود می توانند این سرمایه انسانی را افزایش دهند.

وی با اشاره به فراز و نشیب هایی که امروز در کشور جریان دارد و هجمه های مختلفی که توسط دشمنان بر علیه ایران ایجاد شده اظهار داشت: دشمنان می خواهند با این هجمه ها و ایجاد ناامیدی و ایجاد جوی ناکارآمدی برای دولت و نظام، فاصله و گسستی میان مردم و مسئولین ایجاد کنند تا از این فاصله به روند حرکتی انقلاب ضربه بزنند.

رحیمی تصریح کرد: در جبهه مقابل و دوستداران انقلاب، کارگزاران انقلاب نیز می کوشند تا با خدمت رسانی به مردم و افزایش خدمات به دنبال ایجاد رضایتمندی بیش از گذشته کرده اند اما نمیتوان نسبت به هجمه های دشمنان بی تفاوت بود.

استاندار فارس انتخابات را عاملی برای شکست برنامه های دشمن بیان کرد و افزود: انتخابات می تواند عاملی برای از بین بردن تمامی هجمه ها و برنامه ریزی های دشمنان باشند و می توان در برگ برنده نظام که انتخابات است بهترین اقدامات را انجام داد.

وی یکی از اهداف مدنظر انتخابات را علاوه برمردم سالاری دینی ، به نمایش گذاشتن خدمات مسئولین نظام در جهت از بین بردن فساد در نظام اداری دانست و تأکید کرد: انتخابات پیش رو با حضور تمامی تفکرات سیاسی، پرشور، مردمی و با نظارت دستگاه های دولتی انجام خواهد شد و تنها موضوعی که آینده جامعه را تعیین می کند آرای مردم و انتخابات است.

رحیمی با تأکید بر ملاک عمل تمامی دستگاه ها بر مر قانون در روند انتخابات، مسئولین را از اعمال لحاظ سلایق سیاسی نهی کرد و گفت: هیچ کس و دستگاهی اجازه نخواهد داشت برای تبلیغ یا علیه نامزد انتخاباتی اقداماتی انجام دهند و هیات ها انتخاباتی نیز مر قانون را اجرا کرده و نباید تحت تاثیر فشارهای بیرونی قرار بگیرند.

استاندار فارس، هیات های نظارت، اجرایی، وزارت کشور و هیات بازرسی در انتخابات را دخیل در روند و برگزاری انتخابات دانست، اما مردم را برگزار کننده و اجرا کننده اصلی انتخابات.

وی به نامزد های در پایان خطاب به نامزدهای احتمالی با بیان اینکه حضور نامزد های انتخاباتی در مدت زمان مناسب و تبلیغات در مدت زمان قانونی در کنار معرفی تمامی توانمندی های فردی از جمله توصیه هایی است که به نامزد های انتخاباتی است، تصریح کرد: کاندیدا های انتخاباتی نباید به دنبال تخریب افراد باشند بلکه باید نسبت به معرفی توانمندی های خود اقدام کنند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان