کد خبر: ۱۳۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس:

مردم سالاری دینی با حضور و مشارکت گسترده مردم محقق می شود

عبدالرضا قاسم‌پور گفت: وزارت کشور مسئول حسن اجرا و برگزاری انتخابات است.

به گزارش شیرازه، عبدالرضا قاسم‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در اولین جلسه هیات بازرسی انتخابات فارس که با حضور استاندار و اعضای هیئت بازرسی از شهرستانهای استان تشکیل شد، هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی را به رکن مهم در برگزاری انتخابات خواند و تصریح کرد: مردم سالاری دینی فقط با حضور و مشارکت گسترده مردم محقق می شود.

وی با بیان اینکه بنا بر ماده ۲۵ قانون انتخابات، وزارت کشور مسئول حسن اجرا و برگزاری انتخابات است و می تواند مامورینی را برای نظارت و بازرسی برای نیل به این مقصود معرفی کند.

به گفته قاسم پور، وظیفه هیأت های بازرسی، بازرسی و مدیریت انتخابات طبق ماده 4قانون برگزاری انتخابات، شامل کلیه روند انتخابات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ضمن تأکید بر اینکه در صورتی که کسی نقض قانون و تخلف را مشاهده کند، باید به هیأت بازرسی منتقل می کند اظهار داشت: همه باید کمک کنند تا جریان انتخابات صحیح و با رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی با حضور گسترده مردم برگزار شود.

به گفته وی، شهرستانهای جدید هم به عنوان یک کار بزرگ و مهم در یک فضای امن و آرام شکل گرفت و هیأت بازرسی این شهرستانها هم تعیین شد.

قاسم پور گفت: آموزش بازرسین را هم برای دست اندرکاران امر انتخابات برگزار کردیم و این آموزش ها ادامه خواهد داشت.


نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان