کد خبر: ۱۳۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه گویی منطقه ۳کشور

برگزیدگان مرحله منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به میزبانی شیراز معرفی شدند.
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: بنا بر نظر هیات داوران از بین ۳۰ اجرا در نهایت ۵ نفر برگزیده و ۵ نفر مورد تقدیر قرار گرفتند.

زهرا افتخاری افزود: در بخش نوجوان نرجس شمس آبادی از استان اصفهان با قصه «افسانه هفت برادر» برگزیده شد.

وی تصریح کرد: مصطفی جعفری از استان اصفهان با قصه «آلن کوچولو و جعبه ابزار»، سوسن حیاتی از استان بوشهر با قصه «مراد و غریبه»، بهار ملک پور از چهارمحال و بختیاری با قصه «درخشان‌ترین خنده دنیا»، زینب موسوی از استان خوزستان با قصه «مهمان دیوانه» و مریم کشتکار از استان فارس با قصه «ماهی رنگین کمان» برگزیده منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: نرجس شمس آبادی از استان اصفهان با قصه «افسانه هفت برادر»، نگار بهرسی با قصه «جنگ خندق» از استان بوشهر، صغری عالی پور با قصه «گوشواره آسمان» از استان چهارمحال و بختیاری، فاطمه رشیدی با قصه «قلعه جنی» از استان خوزستان، محمدجواد علیمردانی از استان فارس با قصه «کلاغ خنزر پنزری» و فرحناز قبادی با قصه «فریب روباه» از استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته تقدیر شدند.

مرحله بین المللی این جشنواره آخر آذرماه همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با بیان اینکه شعار جشنواره «آینده ساختنی است» و رویکرد جشنواره تمرین زندگی است، گفت: هنرمندان شش استان فارس، بوشهر، چهارمهال وبختیاری، اصفهان، خوزستان و کهکلویه و بویراحمد در این مرحله با هم به رقابت پرداختند.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور از هجدهم و نوزدهم آبان در محل سالن همایش‌های بین المللی هتل هما در شیراز برگزار شد./ صدا و سیما

نظرات بینندگان