کد خبر: ۱۳۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
فرماندار پاسارگاد در جلسه شورای اداری:

نه میلیارد تومان؛ سهم پاسارگاد از اعتبارات توازن استانی/اعتقاد داریم سرمایه گزاران افسران جنگ اقتصادی هستند

فرماندار پاسارگاد گفت: تلاش مجموعه فرمانداری شهرستان پاسارگاد ایجاد همدلی، هماهنگی و هم فکری است
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، فرماندار پاسارگاد در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: تلاش مجموعه فرمانداری شهرستان پاسارگاد ایجاد همدلی، هماهنگی و هم فکری است صادق فلاحی افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری، جذب حداکثری و دفع حداقلی واستفاده از همه سلیقه های سیاسی و ایجاد امید و امیدواری در مردم سیاست کاری مجموعه فرمانداری شهرستان پاسارگاد است.

او ادامه داد: کار جهادی و شبانه روزی سرلوحه کار ماست و به همین دلیل پاسارگاد در ریل توسعه قرار گرفته است فرماندار پاسارگاد از حمایت های امام جمعه شهرستان پاسارگاد تقدیر کرد و افزود: چالشها و نقاط ضعف در شهرستان شناسایی شده و امیدوار هستیم بتوانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

فلاحی ادامه داد: یکی از تلاش های به ثمر نشسته تلاش های دولت در شهرستان پاسارگاد، راه اندازی گلخانه کوچک مقیاس در روستای همت اباد است وی با بیان اینکه سرمایه گذاران افسران جنگ اقتصاری هستند، ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۲۰ پرونده اشتغال در کارگروه اشتغال وجود دارد که امیدوار هستیم تا پایان سال مشکلات این پرونده ها مرتفع شود.

او گفت: توجه به مولفه و شاخص توسعه در این حوزه با چندین شهرستان برابری می کند به طوری که تا پایان سال نزدیک به ۴۵هکتار گلخانه در شهرستان ایجاد خواهد شد فلاحی گفت: در شهرک صنعتی شهرستان با توجه به پتانسیل بالای شهرستان در جهت جذب سرمایه گذار تلاش های خوبی انجام شده است.

فرماندار پاسارگاد گفت: اعتبارات توازن استانی در شهرستان پاسارگاد نزدیک به ۹ میلیارد تومان است فلاحی گفت: تلاش می شود این اعتبارات به طرح های اولویت دار در شهرستان اختصاص یابد و توزیع بر همان اساس و با عدالت انجام شود.
نظرات بینندگان