کد خبر: ۱۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸

مصاف ارژن شیراز با مقاومت البرز/ ارژن به دنبال جبران ناکامی‌ها

تیم ارژن شیراز در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر مقاومت البرز به میدان می‌رود.
به گزارش شیرازه، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز سه‌شنبه 21 آبان پیگیری می‌شود.

در یکی از این دیدارها و از ساعت 17 فردا تیم ارژن شیراز برابر مقاومت البرز به میدان می‌رود. 

قضاوت این دیدار بر عهده محمودرضا نصیرلو بوده و ولی صفارها، مصطفی زینی و مسعود شفیعی در امر داوری یاری‌گر نصیرلو هستند. ناظر بازی نیز عباس رنجی بر عهده دارد.

شاگردان کمالی که در دیدار هفته گذشته با نتیجه پرگل 5 بر 2 برابر محمدسیمای قم به برتری رسیدند از روحیه خوبی برای رویارویی با تیم البرز برخوردار بوده تا به وضعیت خود در جدول مسابقات سر و سامان دهند.

 

اما از سوی دیگر تیم مقاومت البرز در بازی هفته پانزدهم با همین نتیجه برابر شهروند ساری تن به شکست سنگین داده است.

تیم ارژن از 15 بازی خود در لیگ برتر 3 برد، 3 تساوی و 9 باخت دارد و با 32 گل زده، 44 گل خورده و تفاضل گل منفی 12 در مجموع با 12 امتیاز جایگاه سیزدهم جدول رد‌بندی مسابقات را به خود اختصاص داده است.

تیم مقاومت البرز نیز با 5 برد، 2 تساوی و 8 شکست دارای 37 گل زده و 51 گل خورده است و با تفاضل گل منفی 14 و 17 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

ارژنی‌ها در صورت پیروزی در بازی فردا و عدم کسب امتیاز توسط آذرخش بندرعباس و اهورا بهبهان این امکان را دارند به رده دهم جدول صعود کنند. 

پیروزی پرگل نماینده شیراز برابر تیم چهارم جدول و مدعی عنوان قهرمانی و برخورداری بازیکنان ارژن از روحیه بالا به واسطه پیروزی اخیر، این توقع را میان هواردان ایجاد می‌کند که در رویارویی با تیم رده دهمی و به مراتب ضعیف‌تر از نماینده قم شاهد یک دیدار تماشایی و جذاب باشند که نتیجه آن به سود تیم شهرشان باشد.

گرچه امتیاز میزبانی تیم مقاومت البرز و تلاش برای جبران ناکامی سخت در بازی هفته گذشته می‌تواند انگیزه این تیم را برای برتری در دیدار فردا بیشتر کند اما حمید کمالی و شاگردان جوان وی همواره نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند.

فارس

انتهای پیام/


نظرات بینندگان