کد خبر: ۱۳۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

هفتمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد

به همت بسیج دانشجویی و با همکاری کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، هفتمین یادواره شهدای دانشگاه و نسل سوم انقلاب با رویکرد جدید حماسی، اقتصادی، مقاومتی و با هدف ترویج روحیه خودباوری و رسیدگی به مسائل اقتصادی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش شیرازه هفتمین یادواره شهدای دانشگاه و نسل سوم انقلاب در سال ۹۸، با رویکرد جدید حماسی، اقتصادی، مقاومتی و با هدف ترویج روحیه خودباوری و رسیدگی به مسائل اقتصادی؛در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.

این یادواره شب گذشته در پردیس دانشگاه، توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی، بسیج دانشجویی و با همکاری بسیج جامعه پزشکی و کارکنان و کانون‌های دانشجویی دانشگاه برپا شد.

 فضای معنوی یادواره شهدای دانشگاه با خاطرات مادری که چون کوهی باصلابت سه دسته گل زیبا را تقدیم به ایران عزیز کرد، رنگ بویی دیگر به خود گرفت و جمعیتی رامجذوب خود کرده بود.

به گفته ی دبیر اجرایی این یادواره ستاد برگزاری یادواره شهدا به دبیری بسیج دانشجویی متشکل از معاونت فرهنگی و دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی و کارکنان دانشگاه و کانون‌های دانشجویی دانشگاه با همکاری صمیمانه در برگزاری این یادواره تمام همت خود را به کار بستند تا با رویکردی فراتر از برگزاری یک یادواره احساسی، بزرگترین برگ از سابقه درخشان معاونت فرهنگی و دانشجویی را ورق بزند.  

گفتگوی صمیمانه با مادر شهیدان خالقی‌پور، روایت‌گری شهدا و شعر خوانی حماسی توسط حاج رضا رودکی و فرشید میرزایی از برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین برپایی ایستگاه اهداء خون و پایش فشار خون توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه نیز از دیگر برنامه‌های یادواره امسال دانشگاه بود که می‌توان به آن اشاره کرد.

گفتنی است، برگزاری نمایشگاه آشنایی با شهدا در حسینیه دانشگاه، برپایی مراسم یادبود شهید قائدنیا، اکران فیلم سینمایی رد خون در سینما جهرم، دیدار و دعوت از خانواده‌های شهدای علوم پزشکی و مدافع حرم، برپایی دعای ندبه در تپه شهدای جهرم، شب شعر شهدایی در گلزار شهدای گمنام دانشگاه و ایستگاه سلامت در مصلی نماز جمعه از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این یادواره بود.

نظرات بینندگان