کد خبر: ۱۳۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
قائم مقام وزارت علوم:

دانشگاه سلمان فارسی، همچنان دانشگاه باقی خواهد ماند/ زمینه توسعه دانشگاه سلمان فارسی را آماده می کنیم

باقری،قائم مقام وزارت علوم در دیدار با فرماندار کازرون گفت: زمینه توسعه دانشگاه سلمان فارسی را آماده می کنیم
به گزارش شیرازه، فرماندار کازرون با عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم و‌رئیس هیات امنای دانشگاههای کشور در خصوص مشکلات دانشگاه سلمان فارسی دیدار و گفت و گو کرد.
داریوش دهقان، فرماندار کازرون با بیان اینکه دانشگاه سلمان از مراکز مهم علمی شهرستان کازرون به شمار می اید و نقش ویژه ای در زمینه تولید علم و پرورش نخبه گان دارد اظهار داشت: اخیرا شایعاتی در خصوص تنزل جایگاه این دانشگاه مطرح شده بود که وجب نگرانی مردم این شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه سلمان فارسی می تواند یک قطب علمی در غرب استان فارس باشد افزود: ما توقع داریم وزارت علوم نسبت به شهرستان کازرون و مراکز علمی آن توجه ویژه ای داشته یاشد.

دکتر باقری، قائم مقام وزارت علوم در ادامه با بیان اینکه هیچگونه برنامه تنزلی برای دانشگاه سلمان فارسی شهرستان کازرون در دستور کار نیست اظهار داشت:  برنامه داریم زمینه توسعه دانشگاه سلمان را فراهم کنیم.

وی گفت: باتوجه به ظرفیت های این دانشگاه، قبلا بستر خوبی برای آن ایجاد نشده بود لذا تلاش می کنیم مسایل را اصلاح کنیم و دانشگاه سلمان فارسی، همچنان دانشگاه باقی خواهد ماند.

باقری گفت: لازمه ایجاد دانشگاه، وجود سه دانشکده و هر دانشکده سه گروه آموزشی است که متاسفانه دانشگاه سلمان فارسی تنها یک گروه داشته و در حال حاضر ما 5 گروه دیگر اعطا کرده ایم  و در تدارکیم یک گروه دیگر نیز اعطا کنیم.
وی افزود:  دو‌گروه هم در دستور کار قرار داده ایم که دانشگاه بتواند جذب هیات علمی داشته باشد.


نویسنده :
مجید قاسمی
نظرات بینندگان