کد خبر: ۱۳۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های بازگشت به فلسطین» در شیراز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: بمنظور ارج نهادن به مقام شهدای انتفاضه و برای همدلی با مردم مسلمان فلسطین این راهپیمایی‌ها در کشور ما هر هفته در یکی از شهرها بعد از آیین نماز جمعه برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، در پی اقدام نابخردانه و شرورانه رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، موج اعتراضی گسترده ای تحت عنوان "جمعه‌های بازگشت به فلسطین" در سراسر فلسطین شکل گرفت و چندسالی در این سرزمین انجام می‌شود که به یک حرکت انقلابی حماسی فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی با اشاره به برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های بازگشت به فلسطین» در شیراز، اظهار داشت: جمعه‌های بازگشت به فلسطین که چندسالی در سرزمین فلسطین انجام می‌شود، یک حرکت انقلابی حماسی فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی است و مردم مسلمان فلسطین تاکنون باتقدیم دهها شهید در راهپیمایی‌های بازگشت بر آرمان‌های رهایی‌بخش قدس شریف تاکید کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: بمنظور ارج نهادن به مقام شهدای انتفاضه و برای همدلی با مردم مسلمان فلسطین این راهپیمایی‌ها در کشور ما هر هفته در یکی از شهرها بعد از آیین نماز جمعه برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین روز جمعه 24 آبان‌ماه در شهر شیراز برگزار می‌شود و مردم شریف سومین حرم اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز عبادي، سياسي جمعه از محل خروجی بست شهید آیت الله دستغیب حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) راهپیمایی را آغاز و با طي نمودن مسير بلوار شهيد آيت الله دستغيب(ره) در محل چهار راه پيروزي خاتمه خواهند داد.

رضایی افزود: حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین بعنوان پاره تن اسلام و قدس شریف تا نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی ادامه دارد و همواره بر این نکته پافشاری می‌کنند که سرزمین قدس متعلق به مردم مسلمان فلسطین است و به زودی با شکست اسرائیل بیت‌المقدس به آغوش مسلمانان جهان بر می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس بیان کرد: رئیس‌ جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که جسارت به قبله اول مسلمان و امت اسلامی است، نه‌تنها به تحکیم بنیان‌هایی پوشالی رژیم صهیونیستی و تضمین امنیت برای اشغالگران صهیونیست منجر نشد، بلکه موج جدیدی از مبارزه با آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را رقم زد.

انتهای پیام/323
نظرات بینندگان