کد خبر: ۱۳۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
رئیس کانون وکلای فارس و کهکیلویه و بویراحد در گفتگو با شیرازه:

منتظر نتیجه بخشی مذاکرات در ارتباط با ثبت نام مغایرقانون مشاوران حقوقی قوه قضائیه هستیم/ اتحاد و امید در جهت استقرار حاکمیت قانون، شعار همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

هومان پارسا گفت: سی و سومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به مدت دو روز به میزبانی شیراز برگزار می شود.

هومان پارسا رئیس کانون وکلای فارس و کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار شیرازه، از آغاز به کار سی و سومین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به مدت دو روز به میزبانی شیراز خبر داد و گفت: محورهای این همایش، بخشی امور صنفی و بخشی هم امور عمومی مربوط به چالش های وکالت است.

وی شعار این دوره از همایش را « اتحاد و امید در جهت استقرار حاکمیت قانون» اعلام کرد و گفت: در این همایش، مقامات دادگستری، اجرایی و قضایی استان و نمایندگان مجلس از جمله حسین رضازاده، نماینده مردم کازرون و عضو کمیسیون حقوقی مجلس به همراه مدیران ۲۵ اتحادیه کشور دعوت هستند.

پارسا افزود: این همایش ها سالی دو مرتبه به دعوت اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری در حوزه های مختلف برگزار می شود.

رئیس کانون وکلای فارس و کهکیلویه و بویراحد در پاسخ به خبرنگار ما درارتباط با پاسخ نامه این مرکز به ریاست قوه قضائیه در ارتباط با ثبت نام مغایر قانون مرکز مشاوران حقوقی قوه قضائیه برای سال جاری گفت: هنوز جواب نامه را از رئیس دستگاه قضا دریافت نکرده ایم اما با رایزنی های انجام شده، منتظر نتیجه بخشی این مذاکرات هستیم.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان