کد خبر: ۱۳۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸
نایب رئیس شورای شهر شیراز مطرح کرد:

بر طبل ناامیدی و بی اعتمادی کوبیده نشود/ نیاز مبرم جامعه امروزی به احیای اعتماد عمومی، اتحاد اجتماعی و افزایش نشاط

نایب رئيس شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه نباید عملکرد افراد، سازمان و دستگاهی که قدم های مثبت و خیر بر می دارند را زیر سوال برد و بر طبل بی اعتمادی و ناامیدی کوبید، گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری به احیای اعتماد عمومی، اتحاد اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه نیاز داریم.
به گزارش شیرازه، نایب رئیس شورای شهر شیراز بیست و دوم آبانماه در جلسه علنی این پارلمان شهری با بیان اینکه امروزه بیش از هر زمان دیگری به وحدت واقعی در جامعه نیاز داریم، گفت: مردم مدتهاست که از جدال گروه های سیاسی با یکدیگر خسته شده اند.

ابراهیم صبوری با اظهار اینکه دیگر شاهد هیچ گونه میلی در مردم برای پیگیری اخبار سیاستمداران نیستیم، اعلام کرد: منظور از وحدت چیزی نیست که ظاهری باشد.

وی افزود: باید تلاش ها به گونه ای باشد که ضمن حفظ چهارچوب های سیاسی و گفتمان اختصاصی که داریم درگیر رقابت های سطحی نباشیم.

نایب رئیس شورای شهر شیراز اذعان داشت: بایستی برای بهبود وجوه مشترکی که میان طیف های سیاسی مختلف وجود دارد تلاش های لازم صورت گیرد و ساماندهی وضعیت مردم محوریت تلاش ها باشد.

صبوری با تاکید بر اینکه نباید عملکرد افراد، سازمان و دستگاهی که قدم های مثبت و خیر بر می دارند را زیر سوال برد و بر طبل بی اعتمادی و ناامیدی کوبید، گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری به احیای اعتماد عمومی، اتحاد اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه نیاز داریم که این مواد تنها با وحدت و همدلی محقق خواهد شد.

وی در انتهای سخنان خود از افتتاح چند طرح و پروژه بزرگ در کلانشهر شیراز خبر داد.
نظرات بینندگان