کد خبر: ۱۳۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

دروغ پردازی ضدانقلاب در مورد ناآرامی های برخی مناطق کشور+فیلم

روز گذشته پس از سهمیه بندی بنزین اگر چه در برخی از مناطق کشور تعداد اندکی از مردم تجمعاتی کرده بودند اما با حضور به موقع مردم و نیروهای امنیتی فضا به حالت عادی بازگشت. کانال های ضد انقلاب با انتشار اخبار دروغ مدعی شده بودند که اوضاع در مناطق زیر نا آرام است.
 
عبور و مرور عادی مردم و خودرو ها در خیابان مدرس بیرجند

 عبور و مرور  مردم و خودرو ها در خیابان مدرس بیرجند به رغم شایعات در فضای مجازی مبنی بر نا آرامی در این خیابان بعد از اصلاح قیمت بنزین به صورت عادی و روان است.

 

تکذیب برخی اخبار مبنی بر ناآرامی در فردیس

بر اساس تصاویر به دست آمده هیچگونه نا آرامی در سطح شهر فردیس در استان البرز مشاهده نشده و بدین وسیله اخبار مربوط به نا آرامی در شهر به دلیل اصلاح قیمت بنزین تکذیب می شود.

 

بلوار وکیل آباد مشهد در آرامش کامل

از ساعاتی قبل رسانه های معاند در حال خبرپراکنی در خصوص اخلال در رفت و آمد در بلوار وکیل آباد و برخی نقاط شهر مشهد هستند اما طبق فیلم آرامش در همه نقاط شهر حکم فرماست و رفت و آمد به صورت عادی ادامه دارد.

 

سیرجان در آرامش کامل/ تردد در تمامی مسیرها جریان دارد

در پی انتشار برخی شایعات در خصوص بروز ناآرامی در سیرجان، خبرنگار ما در صدد بررسی اوضاع در این شهر برآمد و براساس فیلمی که مشاهده می کنید وضعیت در سیرجان عادی بوده و تردد طبق روال همیشگی در جریان است.

فرماندار سیرجان اوضاع در این شهر را عادی و بدون هر گونه مشکل امنیتی توصیف کرد و گفت: در حال حاضر هم هیچگونه تجمعی در شهر وجود ندارد و راه های سیرجان باز است. ضمن اینکه سوخت رسانی هم به صورت عادی در این شهر در حال انجام است.

در چنین شرایطی مردم باید ضمن حفظ هوشیاری و  آرامش خود، مراقب باشند فریب حاشیه سازان را نخورند و اخبار را از طریق منابع رسمی و رسانه های معتبر پی گیری کنند.

 

هر گونه حادثه در پمپ بنزین های اراک و خمین تکذیب شد

در پی پخش شایعاتی در خصوص بروز برخی مشکلات در پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت شهرستان خمین و اراک طبق مشاهدات میدانی و پیگیری از مسئولان بروز هر گونه مشکل در این دو شهرستان کذب محض است.

شبکه‌های معاند با نشر برخی اخبار جعلی در فضای مجازی و انتشار عکس و فیلم های قدیمی به دنبال تحریک احساسات مردم هستند.

شرایط در شهرستان های خمین و اراک کاملا عادی است.

 

شرایط در شهر کرمان عادی است/مردم به شایعات توجه نکنند

علیرغم شایعات در خصوص برخی آشوب ها در محدوده پل ابوذر، تردد عادی و بدون هیچ مشکلی در این منطقه از شهر کرمان در حال انجام است. هم اکنون کما فی سابق امنیت کامل در شهر کرمان برقرار است.

برخی از شبکه های مجازی با پخش فیلمی و نسبت دادن به پل ابوذر کرمان مدعی شدند که پل بسته است و ناآرامی هایی در این منطقه رخ داده است در حالیکه شرایط در حال حاضر عادی بوده و تجمعی در این منطقه رخ نداده است.

در چنین شرایطی مردم باید ضمن حفظ هوشیاری و  آرامش خود، مراقب باشند فریب حاشیه سازان را نخورند و اخبار از طریق منابع رسمی و رسانه های معتبر پی گیری کنند.

 

آرامش کامل در سیرجان برقرار است

محمد محمودآبادی فرماندار سیرجان اظهار کرد: شهر سیرجان در آرامش کامل است و  هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: هیچگونه طرح امنیتی خاصی در شهر سیرجان اجر ا نشده است.

محمودآبادی با اشاره به اینکه تردد به صورت عادی در سیرجان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر هم هیچگونه تجمعی در شهر وجود ندارد.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه تمامی راه ها ها باز و تردد در جریان است، گفت: همچنین  توزیع سوخت طبق روال عادی در حال انجام است.

 
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
نظرات بینندگان