کد خبر: ۱۳۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

اطفاء حریق پمپ بنزین پانصد دستگاه شیراز/ سنگ اندازی آشوبگران به سمت حافظان جان و مال مردم!

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه یک ساعت قبل خبر آتش سوزی در یک پمپ بنزین واقع در پانصد دستگاه شیراز به ما اعلام شد که بلافاصله نیروهای آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند، گفت: عملیات اطفاء حریق با موفقیت به اتمام رسید.
به گزارش شیرازه، ظهر امروز عده ای آشوبگر اقدام به آتش زدن یکی از پمپ بنزین های کلانشهر شیراز کردند که برای اطلاع از این حادثه با مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز به گفتگو پرداختیم.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه یک ساعت قبل خبر آتش سوزی در یک پمپ بنزین واقع در پانصد دستگاه شیراز به ما اعلام شد که بلافاصله نیروهای آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند، گفت: عملیات اطفاء حریق به سرعت و با موفقیت به اتمام رسید.

علیرضا عدلو با ابراز تاسف از مورد هدف قرار گرفتن آتش نشانان با سنگ توسط برخی از آشوبگران، اظهار داشت: همگی باید توجه داشته باشیم که تمامی تلاش آتش نشانی اطفاء حریق و نجات جان آدم هاست و درصورت مشاهده آتش ما حتما نسبت به اطفاء آن اقدام می کنیم لذا از مردم تقاضا داریم با آتش نشانان همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: از روز گذشته در حالت آماده باش قرار داریم تا درصورت وقوع هر گونه حادثه ای در محل حاضر شویم.
نظرات بینندگان