کد خبر: ۱۳۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
رئيس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز:

تاکسی ها و متروی شیراز بدون هیچ گونه مشکلی فعال هستند/ در حال رایزنی برای افزایش سهمیه ۱۶۰ لیتری سرویس مدارس هستیم

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز با بیان اینکه مشکلی از طرف رانندگان وجود ندارد و هیچ گونه اعتصابی در کار نیست، گفت: در مرکز کنترل ترافیک مسیرها را بررسی کردیم، تاکسی ها در سطح شهر هستند و ترددشان مشکلی ندارد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، به تشریح وضعیت حمل و نقل در سطح کلانشهر شیراز پرداخت.

نواب قائدی درخصوص خدمت رسانی به شهروندان از طریق اتوبوسرانی، گفت: شهرداری هیچ مشکلی برای ارائه خدمات ندارد، اتوبوس ها در برخی نقاط در حال فعالیت هستند اما به دلیل اینکه مسیر عبور و مرور این وسیله نقلیه به صورت شبکه ای است و برخی از مسیرها در سطح شهر مسدود شده، تردد اتوبوس ها با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: مترو هیچ گونه مشکلی ندارد و دارد کار می کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیراز با بیان اینکه مشکلی از طرف رانندگان وجود ندارد و هیچ گونه اعتصابی در کار نیست، اظهار داشت: در مرکز کنترل ترافیک مسیرها را بررسی کردیم، تاکسی ها در سطح شهر هستند و ترددشان مشکلی ندارد.

قائدی همچنین با اعلام اینکه برای تاکسی ها ۴۰۰ لیتر سهمیه بنزین در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: هیچ گونه افزایش کرایه پس از گرانی بنزین نداشته ایم.

وی درخصوص وضعیت سرویس مدارس، گفت: ما امروز جلسه ای گرفتیم، برای سرویس مدارس ۱۲۰ لیتر سهمیه سوخت بصورت اعتباری در نظر گرفته شده، این مقدار غیر از سهمیه ۶۰ لیتری است که به آنها تخصیص داده شده.

عضو شورای شهر شیراز در ادامه اظهار داشت: امروز در استانداری با معاونت عمرانی صحبتی در این خصوص داشتیم، استانداری در تلاش برای افزایش سهمیه سوخت رانندگان سرویس است.

قائدی در پاسخ به اینکه آیا رانندگان سرویس مدارس که روز گذشته دانش آموزان را به مدرسه نبردند دست به اعتصاب زده اند، گفت: هیچ گونه اعتصابی در کار نیست، نگرانی رانندگان، بیشتر برای تجمعات و نرسیدن آسیب به دانش آموزان بوده است.

وی افزود: احتمال تعطیلی مدارس در فردا نیز وجود دارد لذا رانندگان پیرو تعطیلی ها سرویس دهی نداشتند.
نظرات بینندگان