کد خبر: ۱۳۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸

بیانیه ۱۳ تشکل دانشجویی دانشگاه های شیراز در واکنش به ناآرامی های اخیر

تشکل های انقلابی دانشگاه های شهر شیراز ضمن اعلام همبستگی با ملت عزیز در جهت مطالبه گری از مسئولین زیربط برای حل مشکلات اقتصادی فعلی که حقیقتا ملت را گلایه مند کرده،انزجار خود را از اقدامات چند روز گذشته اشرار وابسته به دولت های جنایت کار و خون خوار در شهر شیراز اعلام می کنیم.
 به گزارش شیرازه، ۱۳ تشکل دانشجویی دانشگاه های شیراز در واکنش به ناآرامی های اخیر ۱۳ تشکل دانشجویی دانشگاه های شیراز در واکنش به ناآرامی های اخیر بیانیه ای صادر کردند. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

یقیناً بعضی از مردم از این تصمیم (مدیریت مصرف سوخت) یا نگران میشوند یا ناراحت میشوند یا به ضررشان است یا خیال میکنند به ضررشان است، به هر تقدیر ناراضی میشوند، لکن آتش زدن فلان بانک کار مردم نیست، این کار اشرار است؛ به این باید توجّه داشت. در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه‌ورزان، انسانهای ناباب وارد میدان می‌شوند. 
امام خامنه ای(مدظله العالی)

 از بدو تولد انقلاب اسلامی که مصادف شد با رشته شدن آرزوهای واهی استکبار جهانی برای چپاول مادام العمر کشور ایران،آمریکای جهان خوار با به کارگیری تمامی حربه هایش همه زمان در تلاش برای گزند رساندن به این نهال نوپا بوده است.زمانی با کوتا،وقت دیگری با حمله نظامی ،در برهه دیگری با تحریم و خلاصه که آنچه در توان شیاطین عالم بوده پای کار آورد تا مردم عزیز شده ایران اسلامی را به زانو در آورد.در این مسیر سراسر خباثت بعضا از اشراری همچون اعضای جنایتکار گروهک منافین یا خودفروختگان دیگری هم بهره جست،اما زهی خیال باطل.

طی چند روز گذشته در پی تصمیم سران قوا مبنی بر اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین،جمعیتی از مردم عزیر در سراسر کشور نگران تاثیر سو این اقدام بر وضعیت معیشتی خود شدند.اما در این بین همچون اعتراضات گذشته عده ای شرور که قاطعانه می شود گفت که به هیچ قانون انسانی پایبند نبودند با سواستفاده از مطالبات به حق مردمی اقدام به تخریب حجم زیادی از اموال عمومی در سطح شهر شیراز نمودند... وحشی گری این عده تا آن جا ادامه پیدا کرد که حتی از آسیب رساندن به اموال شخصی شهروندان هم ابایی نداشته و خوی حیوانی خود را این چنین به نمایش گذاشتند که تعدادی از هم شهریانمان هم توسط این عده مورد سوقصد جانی قرار گرفتند.

براساس اعترافات برخی از این اشرار دستگیر شده توسط دستگاه های امنیتی و اقدامات ساماندهی شده آن ها در تخریب اموال عمومی و حمله به مقرهای انتظامی، نقش آموزشی،هدایتی و حمایتی ایادی کفر و دلار های کثیف عربستان کودک کش از آن ها به خوبی مشهود است.

  لذا تشکل های انقلابی دانشگاه های شهر شیراز ضمن اعلام همبستگی با ملت عزیز در جهت مطالبه گری از مسئولین زیربط برای حل مشکلات اقتصادی فعلی که حقیقتا ملت را گلایه مند کرده،انزجار خود را از اقدامات چند روز گذشته اشرار وابسته به دولت های جنایت کار و خون خوار در شهر شیراز اعلام می کنیم.

نظرات بینندگان