کد خبر: ۱۳۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در گفتگو با شیرازه:

تعطیلی مدارس شیراز و کازرون همچنان ادامه دارد/ تمامی رانندگان آماده سرویس دهی به دانش آموزان در روزهای آتی هستند

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس درخصوص اینکه آیا مشکلی از ناحیه سرویس مدارس برای حمل و نقل دانش آموزان در روزهای آتی وجود دارد یا نه، گفت: تمامی رانندگان آماده سرویس دهی به دانش آموزان هستند.
مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، گفت: تمامی مقاطع مدارس شیراز و کازرون در نوبت های صبح و عصر در روز دوشنبه بیست و هفتم آبانماه تعطیل خواهند بود.

شعبانی در پاسخ به اینکه دانش آموزان طی دو روز گذشته به مدرسه نرفته اند و نگران عقب افتادن از درس هایشان هستند، بیان کرد: جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که معلمان همگام با دانش آموزان بحث آموزش را دنبال می کنند و برنامه های جبرانی برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اینکه آیا مشکلی از ناحیه سرویس مدارس برای حمل و نقل دانش آموزان در روزهای آتی وجود دارد یا نه، اظهار داشت: تمامی رانندگان آماده سرویس دهی به دانش آموزان هستند و برای حل مشکل رانندگان نیز تمهیداتی اندیشیده خواهد شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس پیرو پیامک برخی از رانندگان در دو روز گذشته درخصوص عدم سرویس دهی به دانش آموزان، اذعان داشت: این موضوع بیشتر بخاطر امنیت خود دانش آموزان است و این اعلام نیز در حدی نبوده که موجب ایجاد نگرانی برای خانواده ها شود.

شعبانی در انتها با بیان اینکه قرار است یکسری تصمیماتی برای ارائه بسته حمایتی به رانندگان سرویس مدارس گرفته شود، گفت: امروز قرار شد درخواست و پیشنهادات در این خصوص برای تهران ارسال شود و پس از اتخاذ تصمیم در سطح کلان، نتیجه اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان