کد خبر: ۱۳۴۲۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
رئیس شورای شهر شیراز:

اشرار با تخریب اموال عمومی به مردم ضرر زده اند/ نحوه اجرای طرح گرانی بنزین توسط دولت هیچ گونه توجیهی ندارد

رئیس شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه هیچ گونه توجیهی برای آسیب های وارده به شهر وجود ندارد، گفت: البته این نوع تصمیم گیری و نحوه اجرای دولت هیچ گونه توجیهی ندارد و باید از قبل، آمادگی و مقدماتی برای این موضوع فراهم می شد.
رئیس شورای شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه درخصوص آسیب هایی که به اموال شهرداری شیراز وارد شده است، گفت: آمار دقیقی ندارم ولی ساختمان های شهرداری منطقه ۹ و ۵ دچار تخریب جدی شدند.

سید عبدالرزاق موسوی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۹ تقریبا صد درصد و شهرداری منطقه پنج نیز ۵۰ درصد آسیب دیده اند، اظهار داشت: خسارت های زیادی به اموال شهر از جمله علایم راهنمایی و رانندگی، سطل های پسماندها و غیره وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یکی از سهامداران در بانک شهر است، گفت: بانک شهر در کنار شهرداری منطقه پنج نیز به آتش کشیده شده است.

رئیس شورای شهر شیراز با اعلام اینکه متاسفانه این وضعیت همچنان در جنوب شهر ادامه دارد، اذعان داشت: ‌شاید خیلی ها در جریان نیستند که دست به چه کاری می زنند، اصلا عمق فاجعه را در نیافته اند و توجه ندارند که این اموال عمومی با پول همین مردم ساخته شده است.

موسوی بیان کرد: تخریب گران تمامی ضررها را به مردم زده اند چرا که شهرداری ها و دیگر اماکنی که به آتش کشیده شده بایستی با پول مردم ساخته شوند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه توجیهی برای آسیب های وارده به شهر وجود ندارد، افزود: البته این نوع تصمیم گیری و نحوه اجرای دولت هیچ گونه توجیهی ندارد و باید از قبل، آمادگی و مقدماتی برای این موضوع فراهم می شد.

رئیس شورای شهر شیراز در ادامه اظهار داشت: باید دلایل برای مردم توضیح داده می شد تا به هر صورت نگرانی مردم برطرف شود.

موسوی همچنین با اعلام اینکه دولت می بایست حداقل مدیرانش را از این نوع تصمیم آگاه و توجیهشان کند و جامعه برای افزایش نرخ بنزین آماده شود نه اینکه به یکباره افزایش قیمت سه برابری را اعلام کنند، گفت: فارغ از درست یا غلط بودن این تصمیم و ضرورت اظهار نظر توسط متخصصان، بر روی اجرای این تصمیم بحث دارم. 

وی افزود: با تخریب اموال عمومی خسارت بسیاری به شهر وارد کرده اند، شورای تامین باید یک تصمیم جدی برای حفاظت از تاسیسات عمومی بگیرد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسابی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸
0
خسارتی که شما شوراهای لیست ناامید در این 2سال به شهر زدید بیشتر از اشرار چندروز گذشته بود
رک گو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸
0
شیرازه جان چرا نظرات کاربران را ثبت نمیکنید .ازشماهم داریم سلب اعتماد میکنیم