کد خبر: ۱۳۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در گفتگو با شیرازه:

سه هزار و ۵۰۰ نفر به تمیز کردن و رسیدگی به فضای سبز شهری مشغولند/ اموال تخریب شده شهرداری متعلق به شهروندان است، این آسیب ها بطور مستقیم به مردم وارد شده است

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: جبران برخی اتفاقات و تخریب ها از جمله درختان چهل ساله ای که با اره قطع شده اند سالها بطول می انجامد، متاسفانه اینگونه آسیب ها به سادگی رفع و به حالت اولیه برنمی گردند. عده ای با اره برقی درخت های ۴۰ ساله شهر را بریده اند
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، به تشریح وضعیت عمومی شیراز و آسیب های وارده به اموال عمومی پرداخت و گفت: مجموعه معاونت خدمات شهری شیراز طی روزهای گذشته علیرغم تمامی مشکلاتی که در سطح شهر وجود داشت به وظایف روتین خود که نظافت شهر، جمع آوری و حمل و نقل زباله است عمل کرد البته خدمت رسانی با مقداری تاخیر انجام شد.

محمدرضا محمدحسن پور با بیان اینکه متاسفانه تخریب های گسترده ای در شهر صورت گرفته که این موضوع، کارهای حوزه پسماند را چند برابر کرد، اظهار داشت: این مجموعه طی روزهای گذشته بصورت ۲۴ ساعته به ویژه شب ها در خدمت شهر مشغول جمع آوری به هم ریختگی ها و نظافت هستند.

وی با اعلام اینکه در شهرداری با جمعیتی حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر به تمیز کردن و رسیدگی به فضای سبز شهری پرداختیم، افزود: تمیز کردن خیابان ها امروز به اتمام رسیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز بیان کرد: با نهایت تاسف ما شاهد تخریب نسبتا گسترده اموال شهری هستیم تاسیسات زیربنایی، چراغ های راهنمایی، تابلوهای راهنمای سطح شهر، سطل های زباله، تعدادی از ساختمان ها و خودروهای شهرداری آسیب دیده اند.

حسن پور همچنین با تاکید بر اینکه شهرداری حافظ منافع مردم است، در تعجب بودیم که چرا این افراد دارند شهر که خانه خودشان است را خراب می کنند، اظهار داشت: شهرداری که شخصیت حقیقی نیست، اموال تخریب شده شهرداری متعلق به شهروندان است، این آسیب ها بطور مستقیم به مردم وارد شده است.

وی افزود: ما دقیقا در شرایطی که آماده می شدیم تا ایرادات، اشکالات و نازیبایی های شهر را برطرف و آن را زیبا کنیم اما در عرض چند روز تمامی امکانات شهر از جمله المان ها و حتی فضای سبز را تخریب کردند.

معاون خدمات شهری شیراز در ادامه گفت: بحمدلله آسیب چندانی به نیروی انسانی در شهرداری شیراز وارد نشده است.

حسن پور با اظهار اینکه تنها چهار ماه تا ایام نوروز باقی مانده و الان می بایست شهر را برای عید اماده می کردیم، بیان کرد: این اتفاقات اخیر موجب شد تمامی تمرکز شهرداری برای عبور از این وضعیت و برگرداندن شهر به حالت طبیعی باشد سپس برای ایجاد فضای شهری بهتری که مناسب نوروز نیز باشد تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: جبران برخی اتفاقات و تخریب ها از جمله درختان ۴۰ ساله ای که با اره قطع شده اند سالها بطول می انجامد، متاسفانه اینگونه آسیب ها به سادگی رفع و به حالت اولیه برنمی گردند.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: دو شب گذشته عده ای با اره برقی درخت های ۴۰ ساله شهر را بریده اند.

حسن پور در انتها اعلام کرد: برای بازگرداندن شهر به شرایط مطلوب به همکاری مردم احتیاج داریم.
نظرات بینندگان