کد خبر: ۱۳۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
در صورت تشخیص معلمان برگزار خواهد شد؛

پنج شنبه های جبرانی برای دانش آموزانی که طی روزهای اخیر به مدرسه نرفته اند

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس درخصوص روزهایی که دانش آموزان به مدرسه نرفته اند و یک هفته از درس عقب افتاده اند، گفت: الان تازه اول سال است و مشکل چندانی در بحث آموزش وجود ندارد اما در صورتی که مشکلی باشد، پنج شنبه های جبرانی برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، درخصوصیت وضعیت مدارس شیراز گفت: تمامی مدارس ما باز هستند، معلمان و کادر اجرایی نیز در مدارس حضور دارند.

حمیدرضا شعبانی با بیان اینکه اغلب دانش آموزان امروز در کلاس های درس حاضر شدند، اظهار داشت: برخی از اولیاء به دلیل نگرانی های خود اجازه حضور فرزندانشان در مدارس را نداده بودند که این موضوع با استقبال پرشور دانش آموزان از صبح امروز و امنیت حاکم در شهر‌ حل شد.

وی درخصوص وضعیت خدمت رسانی رانندگان سرویس های مدارس، افزود: شهرداری باید پاسخگوی وضعیت سرویس مدارس باشد، ما تنها کارفرما هستیم و درخواست سرویس دهی داریم.

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش فارس درخصوص عدم سرویس دهی برخی از رانندگان به دانش آموزان، اذعان داشت: سیستم حمل و نقل زیر نظر شهرداری است و در حیطه وظایف ما نیستند؛ بخشی از سرویس ها اعلام کرده اند درگیر مسئله بنزین هستند که مشکلات این افراد در حال پیگیری است.

شعبانی با اعلام اینکه سرویس دهی ها از فردا وضعیت بهتری خواهند داشت، درباره روزهایی که دانش آموزان به مدرسه نرفته اند و یک هفته از درس عقب افتاده اند، تاکید داشت: الان تازه اول سال است و مشکل چندانی در بحث آموزش وجود ندارد اما در صورتی که مشکلی باشد، در روزهای پنج شنبه و یا در شیفت های مخالف کلاس های جبرانی برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان