کد خبر: ۱۳۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸
استاندار فارس:

تامین سوخت مورد نیاز و تامین امنیت تردد از مهم‌ترین دغدغه‌های صنفی است

رحیمی با اشاره به وضعیت اخیر اعلام کرد که هیچگونه مشکلی برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی مردم در این استان وجود ندارد.

به گزارش شیرازه، عنایت‌الله رحیمی،‌ استاندار فارس در دیدار با رؤسای اتحادیه‌های صنفی استان با بیان اینکه توسعه و امنیت از مطالبات اصلی مردم است، گفت: اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی و هدفمند کردن بسیاری از درآمدهای دولت از اهداف اصلی در بحث تغییر نرخ بنزین بود.

وی افزود: این تصمیم(تغییر نرخ بنزین) اگر ایرادی هم داشته باشد برای حل آن باید از مبادی قانونی وارد شد، نه راهی که مخل آسایش و امنیت مردم و همچنین بهانه ای برای معاندان کشور و نظام باشد.

استاندار فارس، تأمین امنیت را از نتایج همکاری و هماهنگی سایر نهادهای اجتماعی دانست و گفت: اصناف همیشه در نیل به اهداف عالی نظام با حداکثر توان پای کار بوده‌اند و در گذر از این شرایط نیز امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت همه جانبه در تامین امنیت روانی و غذایی مردم موفق عمل کنند.

وی اضافه کرد: تامین سوخت مورد نیاز و تامین امنیت تردد از مهم‌ترین دغدغه‌های صنفی است که در این زمینه با همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی اقدامات خوبی انجام شده و به حمدالله هیچگونه مشکلی نداریم.

رحیمی با بیان اینکه قیمت کالاها افزایش نباید داشته باشد، گفت: از اصناف انتظار داریم، منصفانه عمل کرده و اجازه سوءاستفاده به کسی را ندهند که از این را بخواهند به مردم فشار بیاورند؛ البته برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام شده است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان