کد خبر: ۱۳۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) در گفتگو با شیرازه خبر داد:

راه اندازی سه کارخانه تولیدی در شرق شیراز با یک هزار نفر نیروی کار مستقیم/ بزرگ ترین دستاورد بسیج، ایجاد الگوی مقاومت در دنیای اسلام است

سرهنگ خسروانی گفت: در بعد اقتصاد مقاومتی، ناحیه ناحیه احمد بن موسی(ع) با راه اندازی سه کار خانه تولیدی در شرق شیراز، یک هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) در گفتگو با شیرازه از راه اندازی سه کارخانه تولیدی در شرق شیراز خبر داد و گفت: در بعد اقتصادی ناحیه احمد بن موسی(ع) با استعانت از از ائمه هدی (ع)، توانست با راه اندازی این سه کار خانه تولیدی در شرق شیراز، بالغ بر یک هزار نفر نیروی کار را به صورت مستقیم در این کارگاه ها مشغول کار نمایند.

به گفته وی، در خصوص محرومیت زدایی در شرق شیراز، که یکی از نقاط ضعیف اقتصادی در شیراز است، ناحیه احمد بن موسی(ع) به توزیع بسته های کمک معیشتی به تعداد یک هزار بسته البسه زمستانی به نیازمندان کمک کرده است.

خسروانی همچنین در معرفی دیگر طرح های محرومیت زدایی در ناحیه احمد بن موسی اظهار داشت: سرپرست خانوار را به مولدی در خانه جهت امرار معاش با طرح کار در منزل و فروش آن در سطح شهر با آموزش های لازم را ارائه دادیم، چرا که هم به تولید ملی کمک می نماید و هم منبعی درآمدی برای خانوار است.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) ادامه داد: در سطح عمرانی نیز بسیج این ناحیه توانسته است با داشتن 25 گروه جهادی در مناطق محروم به کارهای عمرانی پرداخته و به کمک محرومین بشتابد.

به گفته وی، بسیج در همه عرصه ها برای حل مشکلات معیشتی ، فرهنگی، اجتماعی در کنار مردم و همیشه آماده خدمت رسانی به مردم کشور است که نمونه آن را می توان در سیل اخیر کشور به خصوص در شیراز مشاهده کرد که بسیجیان تا آخرین لحظه در کنار مردم بودند و آنان را یاری می کردند و توانستند خانه های سیل زدگان را مرمت و بازسازی نمایند.

خسروانی گفت: خدا را شاکریم که بسیجیان ما در سطح بسیار بالایی از بصیرت قرار دارند و از زمان تولد بسیج، همیشه در دفاع از این سرزمین سینه سپر کرده و می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) تصریح کرد: می بینیم که افسران جنگ نرم در زمینه تولید محتوا به نحوی از انحا در حال تلاش و بی اثر کردن تهاجمات استکبار هستند که بحمدالله در این خصوص همبستگی خوبی وجود دارد و درحال تلاش هستند ولی این به این معنا نیست که همه چیز تمام شده باشد و دشمن شکست کامل خورده است؛ این بدان معنا است که باید همیشه آماده باشیم و از غفلت دوری کنیم و راه تسلط دشمنان را ببندیم.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف بسیج در عرصخ های گوناگون، تأکید کرد: شاید بزرگ ترین دستاورد بسیج، این باشد که در دنیای اسلام الگوی مقاومت را به وجود بیاورد و آن را گسترش دهد و این نشان دهنده آن است که در داخل کشور موفق بوده است که توانسته در سطح منطقه و دنیای اسلام گسترش پیدا کند، می بینیم که دشمنان اسلام از این هماهنگی و بسیج مردمی در هراس اند و تمام تلاش خود را می کند تا بتواند با دسیسه های شیطانی، این الگوی کارآمد و آزموده را در دنیای اسلام ابتر کنند و به استعمارگری های خود ادامه دهند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان