کد خبر: ۱۳۴۲۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

هشدار؛ چرایی آسیب پذیر بودن شهر در مقابل اغتشاشات اخیر بررسی شود/ در جلوگیری از تخریب ها ناتوان بودیم

رئیس شورای شهر شیراز بر ضرورت بررسی چرایی آسیب پذیر بودن شهر تاکید داشت و گفت: این یک هشدار جدی برای ما است که در جلوگیری از تخریب ها ناتوان بودیم و آشوبگران طی روزهای اخیر هر کاری دلشان خواست انجام دادند.
 به گزارش شیرازه، رئیس شورای شهر شیراز بیست و نهم آبانماه در جلسه علنی شورای شهر شیراز به بیان نکاتی درخصوص گرانی بنزین و وضعیت کلانشهر شیراز طی روزهای اخیر پرداخت و گفت: متاسفانه طی روزهای اخیر خسارت های مالی و جانی بسیاری به شهر و مردم وارد شد که برای جبران آنها به مساعدت مردم و مسئولان نیازمندیم.

سید عبرالرزاق موسوی از نحوه اجرای مصوبه سران سه قوه در خصوص اصلاح نرخ بنزین انتقاد کرد و اظهار داشت: تغییر قیمت بنزین به صورت ناگهانی و بدون اطلاع قبلی در این زمان عید ولادت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) را تحت الشعاع قرار دارد و اجازه نداد مردم بهره لازم را این عید ببرند.

وی افزود: عدم توضیح دولت قبل از اعمال طرح افزایش نرخ بنزین نارضایتی مردم را در پی داشت که منجر به سوء استفاده فرصت طلبان شد.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه طی روزهای اخیر خسارت های سنگینی به شهرداری شیراز وارد شد که جبران کردن بخشی از آنها سالها بطول می انجامد، گفت: ضررهای تحمیلی به شهر باید دوباره از جیب خود مردم جبران شود.

موسوی با اظهار اینکه علیرغم وعده مسئولین درخصوص اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی برای دیگر کالاها نخواهیم داشت، اغلب اجناس گران شده اند، اعلام کرد: لازم است دولت راهکار و چگونگی مقابله با افزایش قیمت را مشخص کند.

وی بر ضرورت بررسی چرایی آسیب پذیر بودن شهر تاکید داشت و گفت: این یک هشدار جدی برای ما است که در جلوگیری از تخریب ها ناتوان بودیم و آشوبگران طی روزهای اخیر هر کاری دلشان خواست انجام دادند.

رئیس شورای شهر شیراز در ادامه بیان کرد: همه سازمان ها و دستگاه ها باید به بازسازی سریع شهر کمک کنند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸
0
باسلام، لطفا اگر امکان دارد این مطلب را به اطلاع رئیس شورای شهر شیراز برسانید:
چرا شورای شهر شیراز در کمتر از یکسال دوبار قیمت بلیط مترو را افزایش داده است و از 600 تومان بدون کارت به 1500 تومان و از 500 تومان با کارت به 900 تومان رسانده است. نارضایتی انباشته می شود. شاید بد نباشد این افزایش نرخ هم به سایر نارضایتی ها اضافه شود. بادکنک یکباره می ترد!