کد خبر: ۱۳۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فرمانده سپاه عشایر فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

تغییر برنامه اجرای یادواره شهدای عشایر فارس/ ارائه بالغ بر 2هزار خدمت به جامعه عشایری فارس

سرهنگ افسری از جابجایی یک ماهه یادواره شهدای عشایر فارس خبر داد.

سرهنگ عیسی افسری فرمانده سپاه عشایر فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه یادواره شهدای عشایر قرار بود 30 آبان ماه برگزار شود، اظهار داشت: به دلیل شرایط پیش آمده و سختی تردد به مرکز استان، این برنامه با یک تأخیر یک ماهه، در 28 آذرماه در شیراز برگزار شود.

وی تصریح کرد: در بحث کیفیت برگزاری و دعوت از 2هزار خانواده شهید و آحاد مردم و عشایر استان، هیچ تغییری حاصل نشده است.

فرمانده سپاه عشایر فارس با یادآوری اینکه برنامه بسیج عشایر این بود که تا برگزاری یادواره، به نیت 2هزار شهید عشایر فارس، 2هزار خدمت به خانوارهای عشایری استان ارائه دهیم،تأکید کرد: تاکنون بالغ بر این ارائه خدمات شده است و ارائه این خدمات در یک ماه آینده هم ادامه خواهد داشت.

افسری افزود: با سایر نهادها مثل نهادهای حمایتی، بسیج جامعه پزشکی، سازمان دامپزشکی استان، گروه های جهادی بسیج عشایر، کمیته امداد، و بهزیستی، هماهنگی کامل برای ارائه خدمات صورت گرفته است.

به گفته وی، تعمیر و مرمت خانه های نیازمندان، توزیع بسته های بهداشتی، توزیع بسته های حمایتی غذایی، نوشت افزار رایگان، و مرمت و بهسازی فضاهای آموزشی در سطح آموزشگاه های عشایری از خدمات ارائه شده است که همچنان هم ادامه دارد.

وی به عدم حضور سردار سلامی به دلیل مشغله زیاد و وضعیت خاص کشور، در برنامه یادواره اشاره کرد و گفت: به دلیل جابجایی زمان یادواره، هنوز سخنران جدید مشخص نشده است، اما حتما از مقامات کشوری دعوت خواهیم کرد که حتی المقدور در روز برگزاری یادواره هم بتوانیم همچنان با برگزاری میز خدمت در حاشیه مراسم، خدماتی را به خانواده های عشایری داشته باشیم.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان