کد خبر: ۱۳۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه جهرم:

بسیج میدان دار پیش برندگی فعالیت های انقلابی است/اجرای بیش از150 عنوان برنامه محوری در هفته بسیج

توکل نقش بسیج را در دورانی که کشور با فتنه های گوناگون مواجه بود بی بدیل توصیف کرد و ابراز داشت: بسیج با روحیه ی ولایت پذیری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربلند از آن دوران غبارآلود بیرون آمده است.
به گزارش شیرازه سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته ی بسیج برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 600 شهید بسیجی شهرستان جهرم و شهدای مدافع حرم با اعلام اینکه شعار محوری هفته بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است سه مؤلفه ی فرهنگ انقلابی، روحیه ی بسیجی و مدیریت جهادی را از شاخصه های بسیج عنوان کرد و خاطر نشان شد: در طول 40 سال گذشته هر گاه مدیران و فرماندهان سطوح مختلف مدیریتی از این سه مؤلفه بهره برده اند شاهد موفقیت و پیشرفت در کارها بوده ایم و هرگاه این فرهنگ بسیجی حاکم نبوده است به نتیجه ی مطلوب نرسیده ایم.

وی با تشریح اهداف بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در فرمان تاریخی ایشان برای تشکیل بسیج مستضعفین گفت: بسیج و سپاه متعلق به هیچ باند و گروهی نیست و خود را وامدار هیچ جناحی نمی داند.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان جهرم در ادامه با اشاره به کارکردهای بسیج از ابتدای تأسیس تا به امروز گفت: بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی است که در دوران دفاع مقدس با ورود به جبهه های نبرد معادلات جنگ را تغییر داد و پس از آن نیز در عرصه های سازندگی و خدمت رسانی به محرومین کارنامه ی درخشانی دارد.

توکل نقش بسیج را در دورانی که کشور با فتنه های گوناگون مواجه بود بی بدیل توصیف کرد و ابراز داشت: بسیج با روحیه ی ولایت پذیری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربلند از آن دوران غبارآلود بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه مجموعه ی بسیج در زمینه های گفتمان سازی و ترویج فرهنگ بسیجی و روحیه ی پاسداری از انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی همچنین خدمات رسانی در عرصه های عمرانی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی به اقشار مردم همواره پیشرو بوده است گفت: بسیج هر جا که لازم بوده گوش به فرمان مولای خود وارد عمل شده و میدان دار پیش برندگی فعالیت های انقلابی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم در ادامه با اشاره به عناوین برنامه های شاخص که در طول هفته بسیج در شهرستان جهرم برگزار می شود اظهار کرد: در طول هفته ی بسیج بیش از 150 عنوان برنامه محوری برگزار می شود که دیدار صمیمی بسیجیان با امام جمعه ی محترم ، برگزاری یادواره 600 شهید بسیجی ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله ی بسیج ، گردهمایی بزرگ بسیجیان ، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده شهدا از جمله ی آن برنامه هاست .
نظرات بینندگان