کد خبر: ۱۳۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸

مردم انقلابی و مؤمن جهرم در حمایت از رهبری و اعلام انزجار از آشوبگران راهپیمایی می کنند

مردم فهیم و ولایت‌مدار جهرم در روز جمعه در حرکتی خودجوش به خیابان‌ خواهند آمد تا از مواضع رهبری در ارتباط با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت حمایت کنند.
به گزارش شیرازه سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت : مردم فهیم و ولایت‌مدار جهرم در روز جمعه در حرکتی خودجوش به خیابان‌ خواهند آمد تا از مواضع رهبری در ارتباط با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت حمایت کنند.

وی افزود : هدف از این راهپیمایی و تجمع حمایت از مقام معظم رهبری و محکوم کردن فعالیت‌های اخیر اشرار و جمعی از آشوبگران و اغتشاشگران است که طی چند روز گذشته اقدام به ایجاد آشوب وناامنی در برخی نقاط کشور کرده‌اند.

توکل خاطرنشان شد:این حرکت خودجوش که با حضور اقشار مختلف مردم همراه خواهد بود پس از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) جهرم به سمت میدان مصلی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه جهرم یادآورشد: به لطف خدا و عنایت شهدا در شهرستان جهرم با هشیاری مردم و مسئولان هیچگونه مواردی از ایجاد آشوب و ناامنی نداشته‌ایم و این نشان از ولایت‌مداری و سطح هوشیاری مردم است که فریب آشوبگران و فتنه‌گران نمی‌خورند.
نظرات بینندگان