کد خبر: ۱۳۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸
مدیرکل کمیته امداد فارس در گفتگو با شیرازه:

خسارت 52میلیون تومانی آشوبگران به کمیته امداد شیراز/ حضور پرشور امروز مردم، مسئولیت مسئولین را سنگین تر می کند

بذرافشان گفت: حضور امروز مردم، تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام و رهبری و مشت محکمی به یاوه گویی های استکبار و معاندین و دشمنان داخلی و خارجی است.

خسارت 52میلیون تومانی آشوبگران به کمیته امداد شیراز/ حضور پرشور امروز مردم، مسئولیت مسئولین را سنگین تر می کند

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه، حضور پرشور مردم ولایتمدار شیراز را تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام و رهبری و مشت محکمی به یاوه گویی های استکبار و معاندین و دشمنان داخلی و خارجی دانست.

وی اظهار داشت: زیر بیرق ولایت، نفس کشیدن، قدم زدن و زندگی کردن یک افتخاری است و ما خوشحالیم که مجموعه بزرگ کمیته امداد، مفتخر است که زیر چتر و خیمه ولایت به محرومین و نیازمندان جامعه خدمت می کند.

بذرافشان با بیان اینکه متاسفانه در حوادث اخیر، حدود 160 صندوق صدقات که در معابر بود، آسیب دید که بیشتر برای استفاده ابزاری برای بستن معابر توسط آشوبگران استفاده شده است، از آسیب دیدن کیوسکی در صدرا به واسطه همجواری با بانک گفت و افزود: همچنین یک ساختمان کمیته امداد در چهارراه زندان تخریب شده بود شیشه ها و درب های این ساختمان را شکستند و طبقات همکف و اول دچار حریق شد که با حضور آتش نشانان در کوتاه ترین زمان این حریق اطفاء شد و خسارت دیگری به مجموعه اداری وارد نشده است.

وی گفت: در آن ساختمان خوشبختانه نه نیروی انسانی داشتیم و نه تجهیزاتی، چرا که مدتی قبل همه تجهیزات به ساختمان جدید منتقل شده بود و قرار بود از این ساختمان برای استفاده های دیگر بهره ببریم.

به گفته مدیرکل کمیته امداد فارس، کل خسارات وارده بر کمیته امداد شیراز، 52 میلیون تومان برآورد شده است.

بذرافشان، پیام امروز مردم به مسئولین را حضور در صحنه بیشتر از این برای خدمت به مردم دانست و افزود: این خیل عظیم و حضور باشکوه مردم، بار مسئولیت مسئولین را سنگین تر کرد.

به گفته وی، پیام این رهپیمایی عظیم به دشمنان، این است که اینجا سوریه و عراق نیست. افغانستان نیست. اینجا مردان و زنانی زندگی می کنند که مفتخرند به ولایتمداری و مفتخرند که در راه ولایت، تا شهادت، جان خود را نثار خواهند کرد.

بذرافشان در ادامه با بیان اینکه گرانی وقتی باشد، تورم همه آحاد جامعه را تحت تأثیر خود قرار می دهد و مددجویان کمیته امداد را هم به همین صورت؛ تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد به لحاظ معیشتی و اقتصادی، نسبت به سایر اقشار ضعیف تر هستند و فشار بیشتری به این قشر خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت بنزین تأثیری در وضعیت معیشتی مددجویان دارد یا خیر؟ گفت: با عنایت به اینکه دولت محترم قول داده است هیچگونه افزایش قیمتی منلعث از افزایش قیمت بنزین نخواهد بود؛ طبیعاتا در صورت نظارت دقیق توسط سازمان های ذیربط می تواند از افزایش قیمت ها جلوگیری کند. چرا که افزایش قیمت ها قطعا می تواند فشاری بر طبقات محروم جامعه وارد کند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: امید است در یک فضای همدلی همه دست در دست هم داده تا کمترین فشار و آسیبی به طبقه آسیب پذیر جامعه وارد شود. 

وی تصریح کرد: وقت گذاری بیشتر مسئولین در امر خدمت رسانی و خدمت مطلوب تر و انقلابی تر برای مردم در این برهه حساس می تواند کمک بسیار مهمی در آرامش جامعه داشته باشد. 

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان