کد خبر: ۱۳۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر:

831 ویژه برنامه بمناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می شوند/ تجمع 10 هزارنفری بسیجیان شیراز در روز 5 آذر

سرهنگ پاسدار محمدی گفت: میزهای خدمت همزمان با هفته بسیج و با حضور مشاوران و حقوقدانان بسیجی و درمانگاه تخصصی نیز با حضور پزشکان بسیجی به عموم مردم خدمات رایگان اجتماعی و پزشکی ارائه خواهند کرد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و چهل ساله شدن این شجره طیبه، گفت: هفته بسیج هفته تبلور روحیه جهادی و انقلابی توام با  بازخوانی تفکر و مدیریت بسیجی و بهترین فرصت برای شناخت، معرفی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی کشور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: همانطور که سایر قوای مسلح محافظ انقلاب اسلامی هستند بسیج هم دژ مستحکمی برای حفاظت از انقلاب اسلامی است البته این مراقبت و حفاظت تنها جنبه نظامی ندارد بلکه صیانت از انقلاب اسلامی و کشور در همه زمینه هاست.
وی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با بیان اینکه 831 ویژه برنامه شاخص بمناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می شوند، گفت: هفته بسیج در سال جاری با "چهل سالگی بسیج" مقارن شده و به همین دلیل شعار محوری این هفته " بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" انتخاب شده است.

سرهنگ پاسدار محمدی با بیان اینکه در مجموع 15068 برنامه بمناسبت هفته بسیج در سراسر استان فارس برگزار می شوند، گفت: تجمع 10 هزار نفری بسیجیان شیراز در روز 5 آذر، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در مرکز استان، آیین های بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و معرفی الگوهای برتر بسیج، برگزاری مراسم نمادین اعطاء پرچم گام دوم انقلاب، اردوهای جهادی بسیج با محوریت فرهنگی و محرومیت زدایی از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج سال 1398 در استان فارس هستند.

وی با بیان اینکه بسیج پرچمدار خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه در عرصه های گوناگون است، گفت: میزهای خدمت همزمان با هفته بسیج و با حضور مشاوران و حقوقدانان بسیجی و درمانگاه تخصصی نیز با حضور پزشکان بسیجی به عموم مردم خدمات رایگان اجتماعی و پزشکی ارائه خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه یادواره های شهدا در هفته بسیج با محوریت و موضوع اولین شهدای بسیجی در شهرستان های استان فارس برگزار می شوند، گفت: برگزاری نشست های بصیرتی با موضوعات " بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت" و "تبیین نقش بسیج در گام دوم" از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج هستند.

سرهنگ پاسدار محمدی افزود: در وقایع چند روز اخیر بسیج سرافرازانه در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بی بدیل و موثری در مقابله با اشرار و خسارت زنندگان به اموال عمومی ایفا کرد.




نظرات بینندگان