کد خبر: ۱۳۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸
فرمانده سپاه استهبان:

اگر حضور مقتدرانه بسیجیان در فتنه اخیر نبود دشمن پیروز میدان می شد

سرهنگ احمدی جابری گفت: از حضور در دوران دفاع مقدس و تولید امنیت پایدار تا حضور در صحنه های خدمات رسانی و اردوهای جهادی و محرومیت زدایی جزیی از کارنامه پرافتخار بسیج در تمامی عرصه ها می باشد.
به گزارش شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، فرمانده سپاه استهبان در بین الصلاتین نماز جمعه(۹۸/۹/۱) با تبریک چهلمین سالگرد تشکیل بسیج گفت: شجره طیبه بسیج همچون انقلاب اسلامی موجب خیرات و برکات فراوانی بوده است؛ از حضور در دوران دفاع مقدس و تولید امنیت پایدار تا حضور در صحنه های خدمات رسانی و اردوهای جهادی و محرومیت زدایی جزیی از کارنامه پرافتخار بسیج در تمامی عرصه ها است.

اگر حضور مقتدرانه بسیجیان در همین فتنه اخیر نبود دشمن پیروز میدان می شد

سرهنگ احمدی جابری در ادامه افزود: مجموعه بسیج در تمامی فتنه ها از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون مردانه ایستاده و خوش درخشیده است و لشکر سایبری بسیج نیز به صورت کاملا فعال در عرصه جنگ نرم ایفای نقش می نماید.

وی در ادامه با تأکید بر الگوشدن بسیج در سطح منطقه گفت: بسیج بعنوان الگویی برای مجموعه هایی مثل حزب الله، حشدالشعبی، انصارالله و... در سطح منطقه بوده و در برابر دشمن جهانی مقتدرانه ایستاده است.

فرمانده سپاه استهبان با اشاره به فتنه اخیر در سطح کشور گفت: اگر حضور مقتدرانه بسیجیان در همین فتنه اخیر نبود انصافا دشمن پیروز میدان می شد و بحمدالله بسیجیان با حضور در کنار نیروهای نظامی و انتظامی توانستند تا امنیت را به کشور بازگردانند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه فتنه اخیر فتنه ای بود که توسط دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در خارج و داخل طراحی و اجرا شده بود گفت: در روزهای اخیر مردم ولایی ما صفوف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و با بصیرت و هوشیاری خود نشان دادند که در خط ولایت و رهبری عزیز ایستاده اند.





نظرات بینندگان