کد خبر: ۱۳۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸
فرمانده نیروی انتظامی فارس در گفتگو با شیرازه:

مشخصات آشوبگران حوادث اخیر را به مردم می دهیم

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: آشوبگرانی که در حوادث اخیر، دستگیر شدند در چنگال قانون هستند و مشخصات آن ها به مردم داده خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در حاشیه راهپیمایی محکومیت شرارت آشوبگران در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: متاسفانه بهانه ای به دست دشمنان افتاد و قصد داشتند از این بهانه سوء استفاده کنند که تعدادی از مردم هم ناخواسته و ندانسته روز اول می خواستند با آن ها همکاری کنند.

حبیبی با بیان اینکه ما روز اول به خصوص با پیام مقام معظم رهبری صف مردم را از اشرار جدا کردیم، تصریج کرد: وقتی صف مردم از اشرار جدا شد و اشرار خودشان را تنها دیدند، در نقاط مختلف شهر پراکنده شدند و با هر آنچه که داشتند شروع کردند به ضربه زدن به زیرساخت های شهر و با ما درگیر شوند.

وی با تأکید بر اینکه با همدلی و اتحاد و دست دادن همه ما با هم در یک روز و نیم، توانستیم اشرار را تارو مار کنیم و امنیت را به شهر برگردانیم؛ اظهار داشت: تعداد اصلی آشوبگران دستگیر شدند و بقیه هم شناسایی شده و با کمک مردم همه آن ها را هر جا که مخفی شوند، دستگیر خواهیم کرد و با شدت با آن ها برخورد خواهیم کرد.

حبیبی در خصوص وضعیت بازداشت شدگان نیز گفت: کسانی که دستگیر شدند در چنگال قانون هستند و مشخصات آن ها به مردم داده خواهد شد.

*روز اول با قوه قهریه وارد نشدیم

وی تاکید کرد: چون می خواستیم صف مردم را از اشرار جدا کنیم روز اول با قوه قهریه وارد نشدیم و در کنار واحدها ایستادیم و خواهش کردیم مردم فتنه را بشناسند و جدا شوند و بعد از جدایی مردم، با آشوبگران برخورد کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ضد شرارت و آشوبگران نیز گفت: مردم کسانی هستند که در راهپیمایی دیده شدند و با مشت محکم به دهان آشوبگران و حامیانشان زدند.

حبیبی تصریح کرد: دشمنان بدانند این مملکت صاحب دارد و امام زمان(عج) و رهبر عزیزمان و خانواده های شهدا و ایثارگران صاحبان این حکومتند هستند و با هدایت آنان و توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) روز به روز بهتر می شود.

*مردم کازرون، ویژه هستند

وی در خصوص نا آرامی ها در شهرهای دیگر استان نیز گفت: مردم کازرون ویژه هستند و بچه انقلابی ها وقتی فهمیدند که این ها اشرار هستند، به کمک ما آمدند و منطقه کازرون و نورآباد را سریعا آزاد کردند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان