کد خبر: ۱۳۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
بمناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج

اجرای بالغ بر ۲۰۰ برنامه در استهبان

اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، برگزاری یادواره های شهدا و گلباران قبور مطهر شهدا، پیاده روی بزرگ خانوادگی، شب شعر و خاطره در محل ساختمان بسیج قدیم.
به گزارش شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، فرمانده سپاه استهبان در کنفرانس خبری که بمناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج برگزار گردید گفت: بسیج یکی از بازوان پرتوان انقلاب اسلامی بوده است و بررسی عملکرد بسیج در چهل سال گذشته نشان دهنده موفقیت و پیروزی در تمامی عرصه ها بوده است.

اجرای بالغ بر ۲۰۰ برنامه در استهبان

سرهنگ احمدی جابری در ادامه افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه هایی همچون محرومیت زدایی، سازندگی، امدادرسانی و تأمین امنیت پایدار خوش درخشیده اند و در مقابله با فتنه ها نیز بسیار عالی عمل نموده اند.

ایشان در ادامه گفت:بمناسبت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج بالغ بر ۲۰۰ برنامه در سطح شهرستان پیش بینی شده است که مهم ترین آنها عبارتند از:اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، برگزاری یادواره های شهدا و گلباران قبور مطهر شهدا، پیاده روی بزرگ خانوادگی، شب شعر و خاطره در محل ساختمان بسیج قدیم.

فرمانده سپاه استهبان در پایان گفت: مهم ترین برنامه اجرایی هفته بسیج، تجمع بزرگ بسیجیان و اقشار مختلف در روز ۵آذر - سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)- می باشد که این مراسم با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در روز سه شنبه ساعت ۹:۰۰ صبح در میدان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.
نظرات بینندگان